Gå til innhold

Konsentrasjonsproblemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg sliter veldig med konsentrasjonen for tiden. Dette går bl.a. utover jobb. Jeg har i noen måneder nå vært på jobb, men klarer bare å jobbe kanskje 3 av 7,5 timer. Resten av tiden bruker jeg på å lese nyheter, stikke ut å spise litt, eller rett og slett bare går hjem.

Jeg klarer rett og slett ikke å sette i gang med tidkrevende oppgaver. Jeg klarer bare å ta telefonen når det ringer, svare på korte mailer. Men lite av de viktige langvarige tingene, som det forventes at jeg skal gjøre.

Jeg har også noen prosjekter i hjemmet, men heller ikke her klarer jeg å få det til. Jeg starter kanskje i 1 minutt, men så faller jeg av, blir sliten, og må bare stoppe.

Men det er verst med tanke på jobben. Burde kanskje ikke ha en 100% jobb når det er sånn, men hvordan skal jeg ellers klare meg.

Er dette verdt å bruke tid på i behandlingen?

Har psykose-diagnose og emosjonelt ustab. pf. Men ikke så mange symptomer pga medisinering.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, dette er et tema som bør prioriteres i behandlingen.

Skrevet

Ja, dette er et tema som bør prioriteres i behandlingen.

Takk for svaret!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...