Gå til innhold

Angående den svært irriterende reklamen - forts.


Gjest Kayia

Anbefalte innlegg

17. desember 2012

Tonie:

''Må dere utdanne noen til å få ordnet det, eller er det annet som gjør at det tar så lang tid?''

Web-master:

''Annet''

Hm. Er det "annet" denne gangen også? ;-) Nå er jeg ingen web-designer, men jeg vet at noen må ha omkodet oppsett, og denne noen må ha fått dette i oppdrag? Kan dere kanskje få vedkommende til å fjerne reklamen litt kjappere denne gang kanskje?

På forhånd takk.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støtter deg. Utrolig irriterende med Elin Tveit over hele menylinja.

Hun dukket opp her på denne maskina også gitt! Her er det IE da, har ikke sett noe til henne hjemme på Chrome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun dukket opp her på denne maskina også gitt! Her er det IE da, har ikke sett noe til henne hjemme på Chrome.

Vaselindama? Fikk henne rett i fleisen nå og jeg har Chrome. Skulle tro JEG var webbert her inne så dårlige løsninger som de har på annonsene sine.. *hmf*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den reklamen der igjen? Jeg har ikke sett den så langt i alle fall. Bruker chrome.

Jeg bruker Firefox og har Elin Tvedt over halve siden grmf :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Støtter deg. Utrolig irriterende med Elin Tveit over hele menylinja.

Jepp, samme her :-/ Fatter ikke (les: tror ikke noe på) at dette er vrien å fjerne om dol vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig, skulle vel tro at de lærte noe av forrige runde :(

Skikkelig irriterende.

Ja det er jo ikke Sigrun (15) som driver dette stedet, men et foretak som gjør penger på reklame. Det skorter selvfølgelig ikke på penger til en webkyndig som kan kode ved behov - OG slette alle innlegg eldre enn tre mnd slik reglementet sier (sa?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Er den reklamen der igjen? Jeg har ikke sett den så langt i alle fall. Bruker chrome.

jeg bruker også chrome, og den dekker halve skjermen støtt og stadig. Og når den dekker skjermen er det håpløpst å lese/skrive noe her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker også chrome, og den dekker halve skjermen støtt og stadig. Og når den dekker skjermen er det håpløpst å lese/skrive noe her inne

Her og. Hos meg forsvinner hele linjen med menyer (skriv nytt innlegg/ siste 25/ 50/ 100 etc. Akkurat litt for irriterende for en utålmodig influensarammet på tredje uken... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaselindama? Fikk henne rett i fleisen nå og jeg har Chrome. Skulle tro JEG var webbert her inne så dårlige løsninger som de har på annonsene sine.. *hmf*

Åh. Hvorfor får ikke jeg opp noen vaselindame? Alltid skal nå jeg holdes utenfor! *sigh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...