Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trente styrkeøvelser i går , og nå har jeg våknet ved vondt i høyre arm fra skuldra og ut over. (Det er første gang jeg trener styrke på veldig lenge).Kanskje er det muskelsmerter? Relativt jevnt vondt, ikke stikkende, men såpass at jeg ikke får sove. Har ikke hatt det slik før. Hva skjer? Au. Hvis jeg begynner å masere meg selv kjenner jeg at jeg har veldig ømme muskler nedover skuldra. Og rygg.

Fungerer det med noe smertestillende mot dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387874-au-vond-arm-etter-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en paracet i natt, og nå tok jeg en paracet til + ibux. Håper det ikke er betennelse.

Du har kanskje gått litt hardt ut med treningen. :o) Ro ned øvelsene for skuldrene litt, utfør dem, men ta i litt mindre / mindre vekt / færre repetisjoner noen ganger til skulderen blir vant til bevegelsene.

Du har kanskje gått litt hardt ut med treningen. :o) Ro ned øvelsene for skuldrene litt, utfør dem, men ta i litt mindre / mindre vekt / færre repetisjoner noen ganger til skulderen blir vant til bevegelsene.

Håper det bare er overbelastning:-) Vi varmet ikke opp, og det var veldig tunge øvelse. Jeg må ha høyre armen min i orden til skriving på pc. Håper det går seg til i løpet av dagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...