Gå til innhold

Rare symptomer ved feber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har influensa, eller noe sånt. Jeg får noen feberanfall og rare ting. Ser skygger og figurer på veggene, mannen min hører ikke hjemme i dette rommet, jeg er liksom i en annen, uvirkelig verden når det setter igang. Det minner litt om sykdommen jeg hadde i jula. Kan man få psykosesymptomer ved høy feber? Blir skremt jeg av alt dette.

Gjest saga blott
Skrevet

''Kan man få psykosesymptomer ved høy feber?''

Ja. Ta febernedsettendes.

Skrevet

Det kalles vel egentlig feberfantasier.

God bedring!

Skrevet

Feberfantasier. Få ned feberen med paracet.

Skrevet

Feberfantasier. Få ned feberen med paracet.

Jeg tar jo febernedsettende også, men får likevel disse anfallene. Det blir sikkert bedre i morgen.

Skrevet

Det kalles vel egentlig feberfantasier.

God bedring!

Takk for det :-)

Skrevet

''Kan man få psykosesymptomer ved høy feber?''

Ja. Ta febernedsettendes.

Ser det blir kallt feberfantasier. Veldig likt som jeg var i jula da. Kanskje har jeg lettere for at psykiske symptomer bryter igjennom enda, at jeg ikke tåler så mye kanskje. Har jo ikke brukt å bli sånn ved feber tidligere.

Gjest saga blott
Skrevet

Ser det blir kallt feberfantasier. Veldig likt som jeg var i jula da. Kanskje har jeg lettere for at psykiske symptomer bryter igjennom enda, at jeg ikke tåler så mye kanskje. Har jo ikke brukt å bli sånn ved feber tidligere.

Fantasiene blir enda sterkere når du sliter som du gjør. God bedring :)

Skrevet

Ser flere kaller det feberfantasier, og det er jo det det er kjent som også. Men det er jo en form for psykose? Hallusinasjoner? Slikt kan man også få av ekstrem søvnmangel ol. Og det betyr vel at slike ting forekommer oftere enn mange "liker" å tro. Mao at psykoser er helt normalt ;-)

Skrevet

Ser flere kaller det feberfantasier, og det er jo det det er kjent som også. Men det er jo en form for psykose? Hallusinasjoner? Slikt kan man også få av ekstrem søvnmangel ol. Og det betyr vel at slike ting forekommer oftere enn mange "liker" å tro. Mao at psykoser er helt normalt ;-)

''Mao at psykoser er helt normalt ;-)''

Takk, nå ble jeg beroliget :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...