Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sier vennindene mine også. Hva slags eksempel er det du er for dine sønner? Skal de lære seg at det bare er å kreve av en kvinne og så gjør hun det? Min mellomste sønn sa en gang til meg: Jeg skulle ønske du fant en du kunne dele følelsene dine med, mamma.

Alle rundt meg sier det samme. Kanskje på tide å lytte?

''Kanskje på tide å lytte?''

Du vet det selv, og du sier det selv. Da blir det enda mer patetisk og trist at du fortsetter å gjøre dårlige valg.

Skrevet

''Men bruker han meg virkelig? Han sier at han elsker meg'' Dette har heller ingen betydning. Du sier her inne at du ikke elsker han og at du ikke vil være hans lydige hjelper lenger, og da må du slutte med det.

Hvorfor har du dette tilbakefallet med grubleri igjen tror du?

Fordi jeg har vært hos ham i dag. Han er meget sjarmerende og overbeviser meg om sine standpunter hver gang.

Gjest Hulderen
Skrevet

Moren hans sa en gang til meg: jeg skjønner deg godt hvis du vil ut av dette her. Min svigerfar sa en gang at han skulle ønske jeg traff en annen som virkelig kunne elske meg.

Allikevel VET jeg at de lener seg på meg og håper at jeg skal ta vare på sønnen deres etter at de er døde. Da er mitt liv totalt ødelagt.

''Allikevel VET jeg at de lener seg på meg og håper at jeg skal ta vare på sønnen deres etter at de er døde. Da er mitt liv totalt ødelagt.''

De får bare håpe i vei. Det binder ikke deg på noen måte. Når du vet at han vil ødelegge livet ditt, er det vel bare å komme seg unna så fort som mulig? Han er en EX.

Skrevet

Tusen takk til dere som har fulgt meg i kveld! Det betyr faktisk enormt mye. Jeg får vridd hodet mitt i riktig retning. Igjen, takk.

Skrevet

Fordi jeg har vært hos ham i dag. Han er meget sjarmerende og overbeviser meg om sine standpunter hver gang.

Og får det deg til å tenke at det er lurt og riktig å fortsette å dra til han? Så får årene bare gå på dette viset?

Jeg skjønner at jeg er brutal med spørsmålene mine i denne tråden, men du har sagt at du ønsker at det sies fra når det trengs.

Skrevet

Og får det deg til å tenke at det er lurt og riktig å fortsette å dra til han? Så får årene bare gå på dette viset?

Jeg skjønner at jeg er brutal med spørsmålene mine i denne tråden, men du har sagt at du ønsker at det sies fra når det trengs.

Når du sier det på den måten, får jeg helt panikk. Skal jeg gå inn i femtiårene med dette på slep?

Men det går jo ikke!!! Herregud. Jeg fratar meg selv muligheten til å virkelig leve.

Takk for innlegg! Bring it on.

Skrevet

Når du sier det på den måten, får jeg helt panikk. Skal jeg gå inn i femtiårene med dette på slep?

Men det går jo ikke!!! Herregud. Jeg fratar meg selv muligheten til å virkelig leve.

Takk for innlegg! Bring it on.

Ikke sant. Velg deg en ny framtid, du har mange fine år igjen. La dette bli en historie i fortiden. Men - DU må gjøre det valget, og DU må si at nok er nok. Snakk med han én gang til, men da kun for å si at du ikke kommer til å hjelpe han mer. Ikke engang hjelp han med å tenke på hvem det skal være - du har sagt og gjort nok. Gjør også dét tydelig for han.

Gjør dette i morgen.

Skrevet

Ikke sant. Velg deg en ny framtid, du har mange fine år igjen. La dette bli en historie i fortiden. Men - DU må gjøre det valget, og DU må si at nok er nok. Snakk med han én gang til, men da kun for å si at du ikke kommer til å hjelpe han mer. Ikke engang hjelp han med å tenke på hvem det skal være - du har sagt og gjort nok. Gjør også dét tydelig for han.

Gjør dette i morgen.

Oj. Det du foreslår er knallhardt. Men det må kanskje til, hvis jeg ikke vil fortsette i denne tralten?

Skrevet

Oj. Det du foreslår er knallhardt. Men det må kanskje til, hvis jeg ikke vil fortsette i denne tralten?

Det er eneste måte. Ellers går jo dagene og årene med "bare en gang til" eller "bare dette", og det vil du jo ikke? Når skal du til psykologen neste gang?

Skrevet

Det er eneste måte. Ellers går jo dagene og årene med "bare en gang til" eller "bare dette", og det vil du jo ikke? Når skal du til psykologen neste gang?

I morgen.

Skrevet

I morgen.

Applaus for klok beslutning for DEG! Sov deg tøff og sterk i natt - klem :)

Skrevet

Applaus for klok beslutning for DEG! Sov deg tøff og sterk i natt - klem :)

Takk! Inderlig god natt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...