Gå til innhold

Gå ned i vekt

Gjest Jente!

Anbefalte innlegg

i løpet av det siste året har jeg gått opp ti kg.. fatter ikke hvordan jeg har fått det til..

nå, hvordan får jeg dette av meg igjen?

er 170 og veier nå 86 kg!!!!!!!!!!!!!!!

skal begynne å trene 3-4 ganger i uka [mot to før] og spise sunt!

men, hva skal jeg trene? forslag?

hva skal jeg spise? forslag?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!Har selv gått endel opp i vekt de siste årene, selv om jeg nå var altfor tynn før, så føler jeg meg ikke vel med de ekstra kiloene mine.. Har jo "oppskriften " på hvordan jeg skal gå ned, og har så småå begynt å endre vanene mine. Mitt problem er søtsyken, at jeg er så glad i mat! Men starter med en ord frokost, oftest kornblanding, og prøver å spise regelmessig. Legg inn noen små mellommåltider med yoghurt, frukt eller lignende.. Viktige her er å spise regelmessig. Jeg trener selv på Sats. Trives godt med det, men her er det og viktig å variere. Eks. spinning en dag eller to, en dag aerobic og en dag med egentrening i salen. PAsse på å variere mellom forbrenningstrim og muskelbyggende trim. For muskler forbrenner jo fett.

Lykke til da! Får se om du er flinkere enn meg da.. hehe. Skal prøve jeg og nå, så få vi se om jeg kommer i en fin julekjole til jul...

Klemz

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...