Gå til innhold

Kosthold ved pancreatitt

Anbefalte innlegg

anetteiversen1365381582

Jeg har hatt pancreatitt i noen år, og var første gang innlagt for det i 2004. Har vært innlagt ca 4 ganger for det siden, men siste året har det vært uutholdelige smerter, vært innlagt 2 ganger for det i november, og jeg må nå bruke fentanyl plaster 100 mg, og oxycontin tabletter Jeg har ikke fått noe kostholdsplan, men har lest viktigheten av ett sunt kosthold, så lurer på hva du/dere vil anbefale meg å spise, og hva jeg bør unngå.

På forhånd takk for svaret :)

Mvh meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388182-kosthold-ved-pancreatitt/
Del på andre sider

• 1 år senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan type smerte er dette? Bare lurer på om det kan være pankreatitt jeg har nemlig.. D brenner og svir nede i venstre siden av tar,en, og noe på høyre side.

Mener du må spise lettfordøyelig mat ved pankreatitt, eller tar jeg feil? Får du ingen info hos lege eller ernæringsfysiolog?

Anonymous poster hash: 01452...652

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...