Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke skjønne at det kan være så sunt å bli med i slankekrigen. De blir utsatt for veldig hard trening hver dag folk som nesten aldri har trent i sitt liv! Synes de lager programmer med svake mennesker for å tjene penger. Tenker de ikke på at det er nedverdigende å stå der nesten naken foran en hel verden og bli veid som et kjøttstykke? Ikke tar de seg godt ut heller. De går jo så fort ned i vekt at huden ikke greier å henge med og blir nok et problem! Kynisk tv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388280-jeg-er-skeptisk-til-slankekrigen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mulig jeg er naiv, men jeg vil tro de har et opplegg med grundig info i forkant? Og mange av de som er med sier jo at hadde det ikke vært for Slankekrigen så hadde de ikke levd lenger på grunn av overvekten sin.

Akkurat det er jo positivt at det fører til bedre helse. Men jeg er skeptisk til å gå ned i vekt så fort og at de får et nytt problem overflødig hud!

Akkurat det er jo positivt at det fører til bedre helse. Men jeg er skeptisk til å gå ned i vekt så fort og at de får et nytt problem overflødig hud!

''Men jeg er skeptisk til å gå ned i vekt så fort og at de får et nytt problem overflødig hud!''

De er jo under kyndig overvåking hele tiden. Og med så stor overvekt som de fleste av disse har så vil de sannsynligvis får problemer med overflødig hud uansett hvor sakte de går ned i vekt.

Annonse

''Men jeg er skeptisk til å gå ned i vekt så fort og at de får et nytt problem overflødig hud!''

De er jo under kyndig overvåking hele tiden. Og med så stor overvekt som de fleste av disse har så vil de sannsynligvis får problemer med overflødig hud uansett hvor sakte de går ned i vekt.

Ja, det er kanskje sant, men jeg har hørt råd om at viss man vil minske faren for overflødig hud bør man gå gradvis ned i vekt. Jeg har også hørt Fredon uttale seg om at det er helsefarlig å gå for mye ned i vekt fort. Men de er flinke, det skal de ha og modige som tør å stå fram på tven og gi overvektige et ansikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...