Gjest klikka Skrevet 14. februar 2013 Skrevet 14. februar 2013 Kvinne. 42 år 166 cm høy og 70 kg. Ønsker å gå ned ca 5 kg. Har gått ned ca 8 kg i løpet av det siste året. Problemet er at vekta står bom stille på ca 70 kg nå. Har vært slik i flere måneder. Har prøvd forskjellig. Nå fører jeg dagbok og spiser knappe 1400 kcal. i løpet av dagen. Trener ca 4 ganger i uka på trimsykkel ca 30 min. hver gang.. Noen tips hvordan jeg skal få vekta til å "løsne"? Takknemlig for tips! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. februar 2013 Skrevet 14. februar 2013 Bytt ut to av sykkeløktene med styrketrening og spis litt mer, kroppen trenger fett for å forbrenne fett. Ikke mengdevis, men litt mer så kroppen ikke tror den må spare på alt den får fordi den får for lite. 0 Siter
Gjest tuttelutta Skrevet 14. februar 2013 Skrevet 14. februar 2013 Kanskje kroppen din går på "sparebluss"? At du rett og slett får i deg for lite mat? Da vil jo kroppen automatisk reagere med å holde igjen forbrenningen. 0 Siter
....AV Skrevet 14. februar 2013 Skrevet 14. februar 2013 http://fitnessbloggen.no/derfor-gar-du-ikke-ned-i-vekt-pa-kaloriunderskudd/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.