Gjest HHP58 Skrevet 15. februar 2013 Skrevet 15. februar 2013 Jeg har stresset 2 ganger før uten ordentlig grunn.Bulka begge gangene.Denne gangen stoppet jeg halvveis,og delvis siden jeg trodde jeg var tom for bensin.En gul varsellampe mente det.Men den lyste bare i oppoverbakke,så når jeg kjørne ned igjen forsvant den.Det som gjorde at jeg fikk panikk,var at jeg ikke fant reservekanna med 5 liter på. Når jeg kom hjem,fant jeg den ute,omtrent der hvor jeg hadde satt snøfreseren siste gang. Gjør du flest feil når du er usikker,eller når du er "bombe-sikker"? For meg gjør jeg flest feil ved det siste alternativet. Følte meg ganske dum når jeg fant kanna delvis nedsnødd. Jeg er egentlig for gammel til å finne på slike sprell. Det skal visst være ganske lenge til neste gang,men jeg glemte å sjekke skydekket før sola gikk ned i 17 tida. Får heller kjøpe meg en ordetlig stjernekikkert til ca 2000 kr,eller la det vær.Finnes Seti siden enda? Synes synd på russerne i sibir.Godt ingen døde,men mange ble skadet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.