Gå til innhold

Ingen stjerner,ingen meteor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har stresset 2 ganger før uten ordentlig grunn.Bulka begge gangene.Denne gangen stoppet jeg halvveis,og delvis siden jeg trodde jeg var tom for bensin.En gul varsellampe mente det.Men den lyste bare i oppoverbakke,så når jeg kjørne ned igjen forsvant den.Det som gjorde at jeg fikk panikk,var at jeg ikke fant reservekanna med 5 liter på.

Når jeg kom hjem,fant jeg den ute,omtrent der hvor jeg hadde satt snøfreseren siste gang.

Gjør du flest feil når du er usikker,eller når du er "bombe-sikker"? For meg gjør jeg flest feil ved det siste alternativet.

Følte meg ganske dum når jeg fant kanna delvis nedsnødd.

Jeg er egentlig for gammel til å finne på slike sprell.

Det skal visst være ganske lenge til neste gang,men jeg glemte å sjekke skydekket før sola gikk ned i 17 tida.

Får heller kjøpe meg en ordetlig stjernekikkert til ca 2000 kr,eller la det vær.Finnes Seti siden enda?

Synes synd på russerne i sibir.Godt ingen døde,men mange ble skadet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...