Gå til innhold

Teknisk museum i Oslo

Anbefalte innlegg

Vi skal til Østlandet, og skal ha en overnatting i Oslo. Ungene og jeg har veldig lyst på et besøk på teknisk museum. Mannen min mener det blir bare stress fordi vi da bare har tid til maks to timer der før vi må reise videre.

Så - er det verdt et besøk på 1,5 time, kanskje to - eller blir det bare stress? Hvis vi skal dit, må vi stå tidlig opp på hotellet og komme oss dit når de åpner i 9-10 tida. Hvis vi dropper det, kan vi sove litt lenger, ta en lang og rolig frokost og nyte hotelldøgnet...

Er så i tvil... Selvsagt er det enklere å la være - men ungene har aldri vært der, og flere ganger når vi har vært i byer med noe slikt, så har det av ulike grunner ikke blitt noe av (Oslo, Bergen, Paris). Men hvis det er superspennende der, så blir det kanskje dumt med så liten tid der?

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388890-teknisk-museum-i-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo et fantastisk sted å ta både barn og voksne!

Det er også både jernbanestasjon og annen offentlig kommunikasjon rett ved.

Med vennlig hilsen

Ja, jeg vet det. vi har sett på nettsiden, og det ser så gøy ut!

Oppdaget at de denne uka har åpent til klokka 18, så da kan vi faktisk rekke den dagen vi kommer til Oslo, i stedet for å stresse avgårde dit den dagen vi skal reise. Vanligvis stenger de 16, og da ville det bli stress den dagen.

Har veldig lyst!

Ja, jeg vet det. vi har sett på nettsiden, og det ser så gøy ut!

Oppdaget at de denne uka har åpent til klokka 18, så da kan vi faktisk rekke den dagen vi kommer til Oslo, i stedet for å stresse avgårde dit den dagen vi skal reise. Vanligvis stenger de 16, og da ville det bli stress den dagen.

Har veldig lyst!

En tilleggsmulighet - Operaen ligger jo rett ved Oslo S. Ta en tur over dit hvis dere ikke har vært der, og har lyst å se det. Jeg husker ikke åpningstidene, men det er uansett et flott bygg å se utenfra.

Med vennlig hilsen, og god tur!

Gjest Hulderen

Å ja, dere må dra på Teknisk museum! Brna vil elske det. Dere rekker mye på 1-2 timer. For barna sin del kan dere begynne i kjelleren. Der er det masse moromme aktiviteter. Kommer dere ikke dere videre, er bare det vl verdt et besøk. Resten er også veldig bra, flotte utstillinger. Anbefales!

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...