Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, nå er jeg på dag fem etter kostholdsomlegging og starten på en fornyet trimkarriere!

Har gått svært bra - over all forventning, faktisk!

Spiser mindre porsjoner, og _kun_ rene kjøtt- og fiskeprodukter, samt grove kornprodukter (ordentlig rugbrød, rugsprø knekkebrød, havregyn med diverse frø. Får ekstra proteiner fra SKyr, mager cottage cheese, mager kesam og skummet melk.

Drikker ca 1.5 l vann pr dag, og har ikke smakt sukker siden fredag. Følte meg helt hol og hadde en dump følelse i kroppen (litt småsvak i knea) de første to døgna. Søtsuget var til å ta og føle på. MEN, nå går det så mye bedre! Veldig stolt og glad!

Går på ingen måte rundt sulten, og jeg tror magesekken allerede har skrumpet inn litt. Blir fortere mett enn før.

Har løpt 15 - 25 min hver dag ute, samt syklet (med tungt lass på slep) i 25 min i går. For meg er det lettere å skvise inn en kjapp, litt intens økt enn timesvis med gåing langs veien.

Gått ned ca 500 g på disse dagene.

Neste mål: innføre noen styrkeøvelser. Trenger å styrke kjernemusklaturen + armer/skuldre.

Hvordan ligger dere andre an?

Denne gangen SKAL jeg klare det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388901-g%C3%A5r-fint-her-i-huset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...