Gjest Upassende ? Skrevet 22. februar 2013 Skrevet 22. februar 2013 En gang var jeg besøk hos noen, så kom sønnen i 8.klasse hjem etter fottballtrening. Så sier moren at gutten hadde nok ikke vært i så god form hvis det ikke var for fottballen, han får jo bl.a. sånn stram og fin rumpe av det. Jeg og faren lo litt. Synest dere det var upassende av en mor å si noe slikt ? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. februar 2013 Skrevet 22. februar 2013 Jeg hadde også reagert på det. Man kommenterer ikke sine barns kropper på den måten. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 22. februar 2013 Skrevet 22. februar 2013 Ja, det syns jeg var upassende. Minner meg om en venninne som fikk høre av faren sin at hun skulle ta av bikinioverdelen så han kunne få noe pent å se på. *Æsj* Da var jenta 15 år. 0 Siter
Gjest Melis37 Skrevet 22. februar 2013 Skrevet 22. februar 2013 Det var nok kleint for sønnen,men det var vel mere ment, som en "morsom" kommentar. Men hun kunne vel heller sagt,at han var i god form og ikke kommentert rompa. 0 Siter
Gjest Melis37 Skrevet 22. februar 2013 Skrevet 22. februar 2013 Det var nok kleint for sønnen,men det var vel mere ment, som en "morsom" kommentar. Men hun kunne vel heller sagt,at han var i god form og ikke kommentert rompa. Glemte å svare på det, som det ble spurt om da faktisk. Ja det var upassende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.