Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Om man bor i Oslo kjenner man vel høyst sannsynlig noen B- eller C-kjendiser, i hvertfall.

Det gjør jeg også, om enn ikke i nærmeste omgangskrets.

Gjest en liten doler
Skrevet

Dessverre, kjennner ingen kjendiser. Hverken A, B eller C -type kjendiser.... Bare svært lokale, men vi har ingen egentlig store kjendiser her heller. Hehe, så svaret er nei.

Gjør du? :)

Skrevet

Fra skoletiden kjenner jeg et par stk som senere er kjent av de fleste, siden de er så mye på TV.

Skrevet

Jeg har endel kontakt med diverse forfattere, norske sådanne. Noen er temmelig kjente, mens andre helt sikkert kommer til å bli det :-)

Skrevet

Jeg kjenner en, ikke kjendis, men han er på TV i forbindelse med fotball.

Skrevet

Om man bor i Oslo kjenner man vel høyst sannsynlig noen B- eller C-kjendiser, i hvertfall.

Det gjør jeg også, om enn ikke i nærmeste omgangskrets.

Ja, jeg kjenner en meget kjent skiløper:-)

Gjest barne-tv
Skrevet

Hm...ja, jeg kjenner Fantorangen jeg! Eller rettere sagt, hun som er inni fantorangen. Veldig hyggelig dame.

Andre kjendiser kjenner jeg ikke tror jeg.

Skrevet

Kjenner ikke personlig, men har flere naboer som er tv- og radiofolk.

Skrevet

Jeg har endel kontakt med diverse forfattere, norske sådanne. Noen er temmelig kjente, mens andre helt sikkert kommer til å bli det :-)

Hm, der sa du noe. Det gjør jeg også.

Skrevet

Ikke privat, men jeg treffer ofte en av våre store, gamle fotballhelter. :o) Gikk i parallellklassen til Erlend Loe på vgs, samme med en av nyhets-damene i NRK-sporten. :o)

Og jeg har truffet og fått klem av alle tre brødrene i Bee Gees for rundt 20 år siden. :o) Stas.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...