Gå til innhold

Medisiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos psykologen min i dag og der gråt jeg mine modige tårer og bannet så det lyste. Jeg føler meg så totalt mislykket som menneske. Jeg tenker på å forlate denne verden, men så kommer jeg på at jeg har tre praktfulle barn og da gir tankene seg nesten. Medisinene legger stort sett lokk på det hele, men av og til bryter det igjennom. Uten medisiner hadde jeg vært et vrak, men kanskje mer ærlig og virkelighetsnær. Nå føler jeg at lokket begynner å legge seg over igjen. Ikke helt, men jeg er kanskje dopet nok igjen i morgen til å kunne fungere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er bra du får til å gråte når du tar medisiner, det går ikke her. Savner min følsomhet for den er borte, men jeg er tross alt frisk.

Skrevet

Synes det er bra du får til å gråte når du tar medisiner, det går ikke her. Savner min følsomhet for den er borte, men jeg er tross alt frisk.

Man betaler en pris for å holde seg frisk. Og av og til blir jeg lei meg når jeg tenker på alt det gode som er forsvunnet. Men heller det enn å være syk!

Skrevet

Man betaler en pris for å holde seg frisk. Og av og til blir jeg lei meg når jeg tenker på alt det gode som er forsvunnet. Men heller det enn å være syk!

Enig, bedre å holde seg frisk. Men alt har sin pris, man får ikke i både pose og sekk. Man må velge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...