Gå til innhold

Hva slags bil bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

''Ja, nå har jeg hørt flere anbefale Toyota, så lurer på om jeg skal satse på det.''

Hvis du har tenkt å ha 3 personer i baksetet på noe lengre turer så styr laaaaangt unna RAV4... Jeg har sittet i midten bak i en RAV4 2003-modell og var helt ødelagt etter et par timer.

Kjæresten hadde RAV4 2008-modell og makan til pyton komfort i fremsetene har jeg ikke vært borti på noen bil. Vi kjørte langtur med den en helg og begge to hadde skikkelig vondt i ryggen etterpå, setene er veldig korte og han fikk setekanten 10 cm overfor kneet når han satt i setet. Setene er harde og vonde å sitte i. Et par år etter kjørte vi langtur på 5-6 dager med en Volvo XC70 og det var som en drøm hele veien! Når jeg setter meg inn i min Volvo V50 er det som å komme hjem når jeg synker ned i setet... :o)

Aldri Toyota for min del.

Jeg er helt enig når det gjelder Toyota og vonde seter! Vi har en Toyota prius og en Saab, det er himmelforskjell mellom sittekomforten i de to bilene. Alle toyotaer jeg har kjørt får jeg tresmak i baken av.

Fortsetter under...

Jeg er helt enig når det gjelder Toyota og vonde seter! Vi har en Toyota prius og en Saab, det er himmelforskjell mellom sittekomforten i de to bilene. Alle toyotaer jeg har kjørt får jeg tresmak i baken av.

''Jeg er helt enig når det gjelder Toyota og vonde seter!''

Godt å høre at det ikke er vi som har for ømfintlige bakender. :o)

Jeg glemte dessuten å legge til at dersom man skal kjøre litt med tilhenger så kan man bare glemme Toyota RAV4. Bakluka åpnes nemlig sidelengs og da kræsjer den i draget på hengeren faktisk så man får ikke åpnet den halvveis engang uten å hekte av hengeren først. En smuuuule upraktisk kan man si...

Toyota er driftsikre, det skal de ha, men etter min mening er det sannelig det eneste positive med dem også.

Jeg hadde valgt Toyota hver gang, aller mest fordi jeg syns det er så uinteressant med bil som må stå på verksted.

Jeg hadde heller ikke valgt nyeste modell av Toyota, de er uforholdsmessig dyre og har mye av den elektronikken som stadig vekk ryker.

Syns Kalevaala har gode råd til deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...