Gjest Marielle28 Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Jeg fikk min nye pc fra netonnet idag...den tok ganske kjapt kveld. Det tar bare noen få sekunder fra jeg slår den på til pilen fryser fast....får ikke gjort noenting. Har prøvd å slå av og på men det samme skjer hver gang. Er vel bare å sende i retur med det samma da? Hva skjer med all infoen som har blitt lagt inn iløpet av dagen? Jeg har et passord for å komme innpå, men det hacker de seg vel forbi raskt som bare det...da er det fritt frem til min hotmail og facebookkonto. Blir helt paranoid. HUFF..... Hva gjør de med pc'en når de får den tilbake? 0 Siter
megler Smekk Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 ''Hva gjør de med pc'en når de får den tilbake?'' De prøver nok å reinstallere Windows. Og det kan du strengt tatt gjøre selv. Men det første du bør prøve er å starte opp i sikkerhetsmodus: http://windows.microsoft.com/nb-no/windows7/start-your-computer-in-safe-mode 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.