Gå til innhold

Idol jentene og kjoler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dommerbordet har i alle fall mye fokus på utseende i år, synes jeg. Det snakkes nesten like mye om hvordan deltakerne ser ut som hvordan de synger.

Nei, hvem vet. Kanskje ikke helt utenkelig at de kan få inn flere stemmer hvis de har korte kjoler og kul stil?:)

Jeg synes kanskje Tone skryter litt ekstra av de som har et utseende som kan minne litt om hennes eget, og tilsvarende med sangstil. Eller er det jeg som roter? :o)

Jeg synes kanskje Tone skryter litt ekstra av de som har et utseende som kan minne litt om hennes eget, og tilsvarende med sangstil. Eller er det jeg som roter? :o)

Det har jeg ikke lagt merke til, men jeg skal følge med på hvem som får komplimenter heretter. Kan godt tenke meg at det stemmer;) Har bare observert at de pene deltakerne med fine klær får latterlig mye skryt for det. Jeg sitter her og synes litt synd på de jeg skjønner ikke kommer til å få godord for sin skjønnhet, og håper at de skal synge fletta av dommerne og de andre! :)

Annonse

Det har jeg ikke lagt merke til, men jeg skal følge med på hvem som får komplimenter heretter. Kan godt tenke meg at det stemmer;) Har bare observert at de pene deltakerne med fine klær får latterlig mye skryt for det. Jeg sitter her og synes litt synd på de jeg skjønner ikke kommer til å få godord for sin skjønnhet, og håper at de skal synge fletta av dommerne og de andre! :)

Ja, det er latterlig. Men legg merke til hvordan hun framhever alle som minner om henne selv.

Når ikke denne karen kom videre, så kan det i grunnen være det samme hvem som vinner....

http://www.youtube.com/watch?v=oKobb5hXKYs

Ja, det er latterlig. Men legg merke til hvordan hun framhever alle som minner om henne selv.

Når ikke denne karen kom videre, så kan det i grunnen være det samme hvem som vinner....

Å, er han ute? Har visst ikke fulgt godt nok med. Jeg har ingen klar favoritt i år.

Mary Poppins

Men det er jo helt høl i hue å velge en såpass lite kjent sang i en slik konkurransen. De fleste som stemmer vil jeg tro er under 20 år og hvem tenåring har hørt den sangen før?

Men det er jo helt høl i hue å velge en såpass lite kjent sang i en slik konkurransen. De fleste som stemmer vil jeg tro er under 20 år og hvem tenåring har hørt den sangen før?

Du sier noe. Men er det slik denne konkurransen skal avgjøres? Eller er det ut i fra talent/sangferdigheter? For han har det også...

Mary Poppins

Du sier noe. Men er det slik denne konkurransen skal avgjøres? Eller er det ut i fra talent/sangferdigheter? For han har det også...

Jepp men man må tenke taktisk. Det hjelper jo ikke at vi voksne mener at fyren absolutt kan synge når han ikke appellerer til de unge med en sang man aldri har hørt før..

Jeg stemmer jo ikke :-)

Annonse

Jepp men man må tenke taktisk. Det hjelper jo ikke at vi voksne mener at fyren absolutt kan synge når han ikke appellerer til de unge med en sang man aldri har hørt før..

Jeg stemmer jo ikke :-)

Er det slik at unge ikke takler å høre nye sanger? At de bare liker ting de har hørt før.

mvh

Mary Poppins

Er det slik at unge ikke takler å høre nye sanger? At de bare liker ting de har hørt før.

mvh

Hvor mange sanger synes man er skikkelig bra første gang man hører den?

Og det er vel ikke så rart at spesielt unge foretrekker sanger og derfor kanskje heller stemmer på sanger de har et forhold til? Og som appellerer til dem?

Hvor mange sanger synes man er skikkelig bra første gang man hører den?

Og det er vel ikke så rart at spesielt unge foretrekker sanger og derfor kanskje heller stemmer på sanger de har et forhold til? Og som appellerer til dem?

Jeg kan ofte like en låt jeg hører for første gang om den er i min gate. Musikk jeg allerede har et forhold til, er jeg temmelig kritisk til fremføringen av.

Det er både fordeler og ulemper med å velge en sang 'alle' har hørt tusen ganger før. Flere vil like sangen. Men man vil i større grad bli sammenlignet med andre og det blir vanskeligere å skille seg ut.

Velger man litt mer utenom allfarvei, øker man sjanes for å fremstå som noe unikt. Men fallhøyden blir også tilsvarende større.

Jeg har aldri sett på Idol som et godt sted til å dyrke frem de største talentene. Er jo litt festlig om de har økt fokus på utseende nå, med 'hobbiten' i dommerpanelet.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...