Gå til innhold

Anbefalte innlegg

CareTaker83

Hei!

Jeg er en mann på 30år og 1. Januar 2013 gikk jeg på vekta og så til min store skuffelse at jeg var nådd 120kg. Jeg bestemte meg for å gjøre noe med det og meldte meg inn i vektklubb. Jeg har lagt om kostholdet og har nylig begynt med squash og lange gåturer hver dag. Pr idag er jeg nede i 107kg. Altså 13kg på 9 uker. Jeg føler selv jeg har gått ned i vekt på en sunn måte, og matinntaket mitt er sunt og består av godt norsk kost ferske råvarer. Her i huset er det ikke noe slankepulver eller barer. Kun normal sunn mat bestående av ferske råvarer. Har kuttet helt ut sukker og søtsaker og drikker kun vann.

MEN, idet siste har begynt å få smerter på venstre side, rett under "innenfor" nederste ribbein. Det er fryktelig ømt når jeg berører området, og det blir bare værre for hver dag som går. Pr idag sliter jeg med å både sitte og ligge. Det er kun ligge på ryggen som går bra. Ikke noe problem å stå og gå.

Det er IKKE ribbeinet som gjør vondt. Smertene ligger bak og under nederste ribbein på min venstre side, under armen.

Er det noen som har noen ideer om hva dette kan være? Jeg har legetime om noen dager, men jeg ville allikevel høre her om noen har noen tanker rundt hva dette kan være. Med unntak av at jeg er overvektig, er jeg ellers frisk og rask til vanlig. Ingen skader eller sykdommer. Generelt sjeldent syk.

Hilsen Thomas.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389313-smerter-ved-endring-av-kosthold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...