Gå til innhold

mat...

Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Heisann!!!

Er litt på slanker"n og lurer på om jeg greier meg på det jeg spiser. Er ikke feit eller noe, men vil gå ned 2 kg før jul.

Spiser dette:

frokost: en brødskive med leverpostei, salatblader og agurk.

mellom: en gulrot.

lunsj: en brødskive med leverpostei og salat.

mellom: et eple.

middag: endel grønnsaker, litt pasta/ ris/ eller to poteter, kjøtt eller fisk. ca 400kcal.

kvelds: et knekkebrød med leverpostei.

kan noen please kommentere dette. trener noen timer i uka i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sammensetningen ser fornuftig ut, men jeg synes det var litt i minste laget. Du skal jo tross alt bare ned 2 kg, og du har over en måned på deg. Med opplegget ditt kan du risikere å gå ned 4-5 kg før jul! Men det merker jo du, du kan jo selvsagt avslutte "kuren" tidligere hvis du har nådd målet ditt. Bare pass på å ikke falle tilbake til gamle uvaner etterpå, da går du fort opp igjen!

Men litt mer frukt hadde gjort seg, ha gjerne noe frukt/rgønt med deg hele dagen som du knaske på. Og husk for all del å drikke nok vann, 2-3 liter for dagen, i tillegg til å rense systemet virker det mettende.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...