Gå til innhold

Ekstrem blikkontakt - normalt?

Anbefalte innlegg

Har et litt rart spørsmål. Har vært på et par dater med en fyr som er så utrolig intens. Det jeg reagerer på er i hovedsak ekstrem blikkontakt, mye mer enn det som er vanlig. Det er nesten så begynner å lure på om det er noe i veien. Kan eks. dop eller en psykisk sykdom føre til dette?

Det kan selvfølgelig også hende at han er nervøs og derfor oppfører seg litt rart. Det er liksom bare dette med blikkontakt jeg reagerer på når vi treffes, vi har hygelige samtaler og han stiller interessert spørsmål. Ellers er han mye våken om natta, svarer ofte på meldinger midt på natta også i ukedager (altså, hvis vi holder på å avtale noe, ikke typisk fyllemeldinger) Det høres kanskje litt rart ut, men prøver denne gangen å fange opp ev. signaler tidlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389394-ekstrem-blikkontakt-normalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går du på date med noen du ikke er forelsket i?

Jeg tror de fleste som dater, gjør det for å bli bedre kjent. Altså man har ikke rukket å bli forelsket enda, kanskje bare litt ekstra interessert eller betatt ut i fra de få opplysningene, evt bilde man har av personen.

Annonse

Noen har bare et sånt blikk. Har selv erfart noen sånne. Det kan også skyldes at han feks bruker kontaktlinser.

Om man ruser seg på amfetamin o.l kan man også få et stirrende blikk, men vi satser på at dette ikke er tilfelle her;)

Etterhvert som dere blir bedre kjent kan du jo på en litt morsom måte nevne at du har merket deg blikket blikket hans og se hvordan han reagerer/svarer. Kanskje er det andre som har gjort ham obs på det tidligere. Kanskje han til og med har litt komplekser for det. Så trø gjerne varsomt fram. Lykke til!

Sentralstimulerende midler kan gi stirrende blikk, og endel aspergere bruker blikket på den måten du beskriver. Enkelte har jo bare et veldig påtrengende blikk uten at det er noe med dem. Hvis ting ellers virker noenlunde normalt er han kanskje bare helt oppslukt av deg?:)

Annonse

Gjest HHP58

Sentralstimulerende midler kan gi stirrende blikk, og endel aspergere bruker blikket på den måten du beskriver. Enkelte har jo bare et veldig påtrengende blikk uten at det er noe med dem. Hvis ting ellers virker noenlunde normalt er han kanskje bare helt oppslukt av deg?:)

Jeg forsøker altid å begrense stirring til maks 4- 7 sekunder. Mer enn dette virker invanderende også på meg.Når menn gjør dette blir jeg irritert og kan godt spørre om "det er noe".Får altid nektende svar.Det er da altid dumt å smile,det kan være meget provoserende om det er samme kjønn.

Gjest Elextra

''Går du på date med noen du ikke er forelsket i?

''

Har du ikke vært på date med noen du ikke var forelsket i? Jeg har vært på mange. Dog har jeg alltid prøvd å unngå dater der jeg har visst at det ikke var potensiale, med mindre daten var av mer vennskapelig karakter (men da kaller jeg det ikke date).

''Går du på date med noen du ikke er forelsket i?''

Ja. De datene jeg var på før jeg traff kjæresten så var det jo for å bli litt kjent med fyren (som jeg hadde truffet på nettet) og se om det kunne bli til noe mer. Jeg var slett ikke forelsket i utgangspunktet. Trodde det var ganske vanlig jeg?

''Går du på date med noen du ikke er forelsket i?

''

Har du ikke vært på date med noen du ikke var forelsket i? Jeg har vært på mange. Dog har jeg alltid prøvd å unngå dater der jeg har visst at det ikke var potensiale, med mindre daten var av mer vennskapelig karakter (men da kaller jeg det ikke date).

Nei, i utgangspunktet har jeg ikke det bortsett fra når jeg har likt vedkommende usedvanlig godt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...