Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig det, men spørs om slik det er nå er så veldig mye mer rettferdig. Kanskje det burde ha vært annerledes.

Det er alltid mulig å forbedre et system, selv dette vil jeg tro. Alle borettslag har et styre, og endringer må jo gå den veien. Og da spørs det hvor enkelt det blir å endre i og med at (kanskje) de fleste i et slikt styre har opplevd fordeler ved systemet...

Ikke vet jeg, har aldri vært medlem av noe borettslag, og har heller aldri hatt behov for et. Jeg har flere i familien som har fått kjøpe leilighet fordi de har overtatt andres medlemskap, ellers ville de ikke hatt en sjans.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

22

• flisa

21

• mrxx

6

• EnolaGay

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Det er alltid mulig å forbedre et system, selv dette vil jeg tro. Alle borettslag har et styre, og endringer må jo gå den veien. Og da spørs det hvor enkelt det blir å endre i og med at (kanskje) de fleste i et slikt styre har opplevd fordeler ved systemet...

Ikke vet jeg, har aldri vært medlem av noe borettslag, og har heller aldri hatt behov for et. Jeg har flere i familien som har fått kjøpe leilighet fordi de har overtatt andres medlemskap, ellers ville de ikke hatt en sjans.

Medlemskap markedsføres med stor vekt på forkjøpsretten.

https://www.obos.no/

Så jeg tror ikke det er noen særlig interesse for å fjerne det folk betaler for om de er medlemmer uten å eie borett. Det er verken i medlemmenes eller borettslagets interesse.

Blir jo litt som en forsikring. Man må betale på forhånd for å kunne nyte fruktene ved behov.

mvh

Skrevet

Da lærte jeg noe nytt.

Vet du om det er slik over hele fjøla?

mvh

Nei - her hvor jeg SKAL BO er det slik jeg skrev, men sier ikke hvor det er så du tar leiligheten min *paranoia* :)

Gjest Elextra
Skrevet

Lykke til!

Jeg satt i møte på hotell med 50 andre fra jobben da budene tikket inn på mobilen. Hver gang vi hadde pause, spradet jeg rundt i hotellkorridoren med megleren en plass og gubben hjemme på øret. Da vi akespterte budet gikk det fort,- og jeg var så glad at jeg ropte: "Men i hælvete, hælvete, hælvete!!!" i korridoren der - mens tårene trillet. Var ikke VELDIG konsentrert på salgstall og prosedyrer i møtet etterpå! :)

Unner deg den følelsen! :)

''- og jeg var så glad at jeg ropte: "Men i hælvete, hælvete, hælvete!!!"''

Hehe, dette må være dialekt, i hvertfall er det ord jeg bruker for helt andre følelser enn glede :P-

Skrevet

''- og jeg var så glad at jeg ropte: "Men i hælvete, hælvete, hælvete!!!"''

Hehe, dette må være dialekt, i hvertfall er det ord jeg bruker for helt andre følelser enn glede :P-

Jeg ble forskrekket sjøl, etterpå :) snakker som man gjør i Østfold jeg :)

Skrevet

Nei - her hvor jeg SKAL BO er det slik jeg skrev, men sier ikke hvor det er så du tar leiligheten min *paranoia* :)

Slapp helt av. Du har høyere ansinitet enn meg.

:-)

mvh

Skrevet

Slapp helt av. Du har høyere ansinitet enn meg.

:-)

mvh

*PUH!* sant det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...