Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Av en eller annen grunn så opplever trådstarter dette som ubehagelig. Det er ingen grunn til å trekke likhetstegn til tidligere erfaringer hos meg eller deg, men god grunn til å spørre seg hvorfor trådstarter føler det slik.

Hvis hun opplever et ubehag av utestenging når de er sammen med flere så er det lettere å forstå at hun tenker seg å kutte ut kontakten. Hun skriver fordi hun vet ikke helt.

Men hva er problemet med at venninnen trekker seg tilbake når de er flere sammen? De er jo mange sammen, og da er det nok av folk å prate med uansett. At venninnen trekker seg tilbake er hennes eget problem, og jeg synes ikke det er god nok grunn til å slå hånden av henne pga det. Man bør heller være glad man selv ikke sliter med å være sosial i settinger der det er flere enn to....

Fortsetter under...

Hvor gammel er du? Hvis du er voksen, så skjønner jeg ikke engang hvorfor du _tenker_på å kutte henne ut som venninne bare fordi hun ikke "underholder" dere når dere er flere venninner sammen. Om jeg var i din situasjon, så hadde jeg tenkt motsatt av deg - at denne venninna virkelig trengte å beholde vennskapet med meg fordi hun kanskje ikke hadde så mange andre.

Hadde venninna di vært ekkel mot deg på en eller annen måte, så hadde jeg skjønt deg... men hun er jo totalt uskyldig! Er målløs over hvordan du tenker her jeg.......

Enig med deg her, togli! :)

''og vet mange har kuttet henne ut etter en stund''.

''Jeg har en malefølelse som sier at dette vennskapet ikke er riktig for meg.''

'' Merker jeg begynner å bli lei denne oppførselen hennes. Hun gjør jo ikke noe direkte galt heller, men hun er ikke den jenta jeg kjenner når vi er flere sammen''

Det er et eller annet som trådstarter prøver å formidle her.

Gjest Ladytron

''og vet mange har kuttet henne ut etter en stund''.

''Jeg har en malefølelse som sier at dette vennskapet ikke er riktig for meg.''

'' Merker jeg begynner å bli lei denne oppførselen hennes. Hun gjør jo ikke noe direkte galt heller, men hun er ikke den jenta jeg kjenner når vi er flere sammen''

Det er et eller annet som trådstarter prøver å formidle her.

Hva da? At hun stiller urimelig høye krav til vennene sine?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...