AiiTee Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Jeg har hatt smerter i ca. tre uker, som jager langs underarmsbeinet, ytterste beinet på venstre hånd. Det oppstår alltid når jeg løfter noe, og resulterer i murrende smerter, gjerne til dagen etter. Det slår opp i håndleddet, og er vondt når jeg hviler også. Ved tyngre belastning skjærer smertene som en kniv langs beinet, og jeg mister det jeg løfter. Jeg trener vekttrening med tung belastning 3 dager i uken, med en dags hvile mellom. Jeg har ikke vært i stand til å trene bicepscurls på noen måte, med vanlig belastning 13kg, svikter hånden, og smertene inntrer. Jeg har trent i et år jevnt, er 20 år (gutt). Har ikke opplevd slikt tidligere, unntatt noe forbigående ved trening i "munkebenken" med ergo.stang (biceps) Hva kan dette være? Jeg lurte på overanstrengelse/betennelse, har ikke vært hos lege ennå. Skal ant. gå neste uke, men er veldig takknemlig for svar forut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 AiiTee. Når smertene er så voldsomme som du beskriver, må det være noe mer enn en overbelastnings-beinhinnebetennelse. Jeg synes du skal gå til legen med dette nå. Det kan f. eks. være ett tretthetsbrudd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.