Gjest karikarikari Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Eg begynte med litt pulver igår,skal erstatta to måltider pr dag. I dag har jeg hatt hodepine heile dagen, selv om jeg drikker bøttevis med vann. Blir også kvalm. Går dette over etter nokre dagar? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Det går over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest overvektig Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Det er jo ikke helt sikkert at det kommer av pulverkuren da ... iallefall ikke når jeg ser du skriver at du drikker bøttevis med vann, hodepinen kommer som regel hvis det blir lite væskeinntak. Hos oss er det mye hodeverk og kvalme for tiden, noe som tydligvis går sammen med all forkjølelsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.