Gå til innhold

Muslimer tørker seg i rumpa med venstre hånd

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderen

Jeg visste at muslimer aldri spiser med venstre hånd. Men jeg trodde det skyldes tradisjon, at det bare var i gamle dager de tørket seg i rumpa med hånden.

Men de gjør det enda, i stedet for å bruke toalettpapir. Det syns jeg er temmelig kvalmende. Tenk bare på bakteriene under negler ...

Hordan jeg vet det? Jo, det diskuteres på kvinneguiden.no. Der forteller flere muslimer detaljert om sine dovaner. Etter at webmaster reklamerte for kvinneguiden.no, har jeg tilbragt mer tid der enn her. Men ikke pga dotråden :P

Pussig nok er det flere menn på kvinneguiden enn på dol, hvem skulle trodd det?

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

14

• Colette

6

• Lillemus

3

• AnonymBruker

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke nick i kveld

Ja det er vel nokså allment kjent. Det er derfor jeg ikke liker å spise på restauranter drevet av muslimer, selv om jeg generelt er langt fra å være rasist.

Husker jeg tok det opp her på dol en gang, og en viss kverulant her forsvarte skikken intenst....

Annonse

hmmm - den tråden viste meg bare at de er rensligere enn oss papirtørkere. De vasker seg med vann og hånd i dusjen eller vasken, eller flasken, og vasker hendene grunding etterpå. Sånn gjør jeg i dusjen også. . . tar på meg selv når jeg vasker meg.... noe jeg ikke har fått med meg? bruker dere papir i dusjen også? hehe

hmmm - den tråden viste meg bare at de er rensligere enn oss papirtørkere. De vasker seg med vann og hånd i dusjen eller vasken, eller flasken, og vasker hendene grunding etterpå. Sånn gjør jeg i dusjen også. . . tar på meg selv når jeg vasker meg.... noe jeg ikke har fått med meg? bruker dere papir i dusjen også? hehe

''Sånn gjør jeg i dusjen også. . . tar på meg selv når jeg vasker meg.... noe jeg ikke har fått med meg? bruker dere papir i dusjen også? hehe''

Men da har du vel ikke nettopp sittet på do og bæsjet uten å tørke deg etterpå? Blir en viss forskjell det da.

Jeg skjønner ikke hvordan denne dohygienen foregår rent praktisk. Hvordan kan en venstrehånd med negler erstatte dopapir - for å tørke bort det som måtte befinne seg av avføringsrester? Hvor store mengder er det egentlig snakk om?

Jeg skjønner ikke hvordan denne dohygienen foregår rent praktisk. Hvordan kan en venstrehånd med negler erstatte dopapir - for å tørke bort det som måtte befinne seg av avføringsrester? Hvor store mengder er det egentlig snakk om?

Ser jo ut som de tørker seg med papir først - så vasker de seg nedentil med vann. Jeg greier ikke å se at det er uhygenisk? Han som spiller i serien KLOVN - han danske, han mener det samme. Han sier at om noen hadde satt seg ned og dreti på parketten hans, da hadde han ikke bare hentet et par tørk papir og sveipet over - han hadde skurt med både såpe og vann og enda litt til -mens vi bare sveiver over dritten med et papir på oss selv - hehehe

Ser jo ut som de tørker seg med papir først - så vasker de seg nedentil med vann. Jeg greier ikke å se at det er uhygenisk? Han som spiller i serien KLOVN - han danske, han mener det samme. Han sier at om noen hadde satt seg ned og dreti på parketten hans, da hadde han ikke bare hentet et par tørk papir og sveipet over - han hadde skurt med både såpe og vann og enda litt til -mens vi bare sveiver over dritten med et papir på oss selv - hehehe

''Ser jo ut som de tørker seg med papir først - så vasker de seg nedentil med vann.''

Jeg leste ikke hele diskusjonen, men noen brukte bare vann og en tørr klut eller våtserviett etterpå. Jeg ville heller brukt papir først og en våtserviett etterpå.

Det kan vel ikke bli stort mer hygienisk enn både tørk og vask :-)

''Sånn gjør jeg i dusjen også. . . tar på meg selv når jeg vasker meg.... noe jeg ikke har fått med meg? bruker dere papir i dusjen også? hehe''

Men da har du vel ikke nettopp sittet på do og bæsjet uten å tørke deg etterpå? Blir en viss forskjell det da.

Ville nok sveipet over med papir først ja - men det er jo en vanesak :)

Annonse

Gjest Hulderen

Jeg syns ikke det er rensligere, når de bruker fingrene direkte på avføringen. Da må det jo nødvendigvis komme avføring under neglene, og det får man ikke bort bare med håndvask.

Dessuten må de jo nødvendigvis bli våte i rumpa. Jeg syns IKKE det er ok om de tørker rumpa felles håndklær som jeg etterpå skal tørke mine hender på. *urk*

''Ser jo ut som de tørker seg med papir først - så vasker de seg nedentil med vann.''

Jeg leste ikke hele diskusjonen, men noen brukte bare vann og en tørr klut eller våtserviett etterpå. Jeg ville heller brukt papir først og en våtserviett etterpå.

enig i det :) papir - vask - papir

Jeg syns ikke det er rensligere, når de bruker fingrene direkte på avføringen. Da må det jo nødvendigvis komme avføring under neglene, og det får man ikke bort bare med håndvask.

Dessuten må de jo nødvendigvis bli våte i rumpa. Jeg syns IKKE det er ok om de tørker rumpa felles håndklær som jeg etterpå skal tørke mine hender på. *urk*

hihi - ser hva du sier! :) iiiiik - gjesthåndkle...

Gjest Hulderen

Ja det er vel nokså allment kjent. Det er derfor jeg ikke liker å spise på restauranter drevet av muslimer, selv om jeg generelt er langt fra å være rasist.

Husker jeg tok det opp her på dol en gang, og en viss kverulant her forsvarte skikken intenst....

Det siste tror jeg på. Det er vel bare et tidsspørsmål før han dukker opp :P

Gjest Hulderen

Du leste ikke særlig langt på kvinneguiden? De sier jo at de IKKE bruker papir først. De syns det er ekkelt å "gni bæsj på papiret".

Så de heller vann fra en kopp, flaske eller vannekanne, mens de rensker opp i rumpehullet med den andre hånden.

Nettopp. Gjestehåndklær blir fra nå av kokvasket etter hvert besøk. For sikkerhets skyld får jeg vel gjemme bort egne håndklær også.

Har ingen muslimer på besøk - som jeg vet om. Slenger bare innom en pinsevenn her i ny og ne -men har aldri tenkt over om han gjør skumle ting på badet vårt - hehe. Kanskje han drikker pinsvin? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...