Gå til innhold

Muslimer tørker seg i rumpa med venstre hånd

Anbefalte innlegg

Du leste ikke særlig langt på kvinneguiden? De sier jo at de IKKE bruker papir først. De syns det er ekkelt å "gni bæsj på papiret".

Så de heller vann fra en kopp, flaske eller vannekanne, mens de rensker opp i rumpehullet med den andre hånden.

ja - det står for meg som rart, jeg gikk bare ut fra at de tok det grøvste med papir først - hehe

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

14

• Colette

6

• Lillemus

3

• AnonymBruker

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hulderen

Har ingen muslimer på besøk - som jeg vet om. Slenger bare innom en pinsevenn her i ny og ne -men har aldri tenkt over om han gjør skumle ting på badet vårt - hehe. Kanskje han drikker pinsvin? :)

Men hva når du er på besøk hos andre? Og bruker deres gjestehåndkle? Kanskje forrige gjest var muslim.

Gjest Hulderen

Ja det er vel nokså allment kjent. Det er derfor jeg ikke liker å spise på restauranter drevet av muslimer, selv om jeg generelt er langt fra å være rasist.

Husker jeg tok det opp her på dol en gang, og en viss kverulant her forsvarte skikken intenst....

Jeg kommer til å være mer nøye i valg av restauranter fremover, jeg også :P

De tørker ikke med papir først, det er nettopp derfor jeg syns det er så ekkelt. Bare graver ut med fingrene mens de heller vann over.

Graver ut? :-/ Unnskyld direkte språk, men når jeg er på do og bommeibommer, så ligger avføringen i doen, og tarmen er ferdig tømt, og det er ikke behov for "graving".

Annonse

Gjest Hulderen

Graver ut? :-/ Unnskyld direkte språk, men når jeg er på do og bommeibommer, så ligger avføringen i doen, og tarmen er ferdig tømt, og det er ikke behov for "graving".

He he vel, han ene beskriver grundig graving. Han hevder at vi etnisk norske får så mye bremsespor i undertøyet fordi vi ikke bruker fingrene.

Når jeg tørker meg bak, så kommer det brunt på papiret. Altså forsvinner ikke alt ut. Jeg bruker flere tørk, til jeg ser det ikke er mer igjen på papiret. Er jeg løs i magen, bruker jeg våtservietter i tillegg. Bklager detaljene.

Gjest Hulderen

hoho - ler meg ihjel av den tråden der inne altså :)

Den er underholdende, ja. Litt mer liv det enn her. Jeg har ikke fått til å registrere meg der, derfor startet jeg denne tråden på dol, jeg fikk så lyst til å kommentere ;-)

He he vel, han ene beskriver grundig graving. Han hevder at vi etnisk norske får så mye bremsespor i undertøyet fordi vi ikke bruker fingrene.

Når jeg tørker meg bak, så kommer det brunt på papiret. Altså forsvinner ikke alt ut. Jeg bruker flere tørk, til jeg ser det ikke er mer igjen på papiret. Er jeg løs i magen, bruker jeg våtservietter i tillegg. Bklager detaljene.

Det er mange som sliter med bremsespor, ja. Det verste jeg har opplevd i den sammenhengen er min x, som satte seg på hvite laken/hvit skinnsofa, og gned rompehullet nedi :-/ Og han var ikke muslim - bare en vanlig grisete nordmann:-)

Annonse

Gjest Hulderen

Det er mange som sliter med bremsespor, ja. Det verste jeg har opplevd i den sammenhengen er min x, som satte seg på hvite laken/hvit skinnsofa, og gned rompehullet nedi :-/ Og han var ikke muslim - bare en vanlig grisete nordmann:-)

Æsj!

Ikke bremsespor i noe av vårt undertøy. Men jeg har jo sett det hos små overnattingsgjester.

Bremsespor på sofaen ... Mulig jeg er prippen, men det var i overkant ekkelt. Håper du fikk eksen til å skrubbe sofaen med grønnsåpe og rensemiddel.

Gjest Hulderen

Muslimtråden din er mye gøyere enn min. Og du får beholde overskriften din ubesudlet (av noen hender)

Dette her går forøvrig Bella Dottes tråd om menskopper en høy gang! *skrattler*

Enig, menskoppen blir rent delikat i tillegg.

Jeg er gledelig overrasket over at ingen har herpet overkriften. Men det er vel bare et tidsspørsmål, er jeg redd.

Æsj!

Ikke bremsespor i noe av vårt undertøy. Men jeg har jo sett det hos små overnattingsgjester.

Bremsespor på sofaen ... Mulig jeg er prippen, men det var i overkant ekkelt. Håper du fikk eksen til å skrubbe sofaen med grønnsåpe og rensemiddel.

Nei, det gadd han ikke. Han så det ikke engang - eller lot som han ikke så :-/

Gjest Hulderen

Har ikke lest hele tråden, men dette er nok ikke unikt for muslimer. Kjenner en inder også som gjør dette og som har fortalt meg at i India er det normalt.

Jeg har vært på noen toaletter i utlandet uten dopapir. Men jeg har til nå trodd at alle da hadde med seg dopapir selv. I blant er det godt med alt man ikke vet. Men så forklarer det jo hvorfor så mange blir matorgiftet på feriereiser. Det hjelper lite å være flink og bruke Antiback selv, hvis de som lager og serverer maten er urenslige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...