Gjest (Anonymous) Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Hei jeg lurer litt på om noen her kan ha noen ide om hva dette skyldes. Jeg får alltid mye Luft i magen og i tarmen etter måltider, uansett hva jeg spiser, dette fører jo også ofte til luft smerter. Jeg får også ofte vondt i magen etter måltider, dette er stortsett etter varm mat. Og noen ganger blir jeg veldig svimmel etter måltider, da får jeg også litt "tåkesyn", i allefall no fokuserings problemer, dette er helst etter "store" måltider (dvs middag el) er vel også helst stekt mat dette gjelder x: taco, kjøttogspaghetti,kylling,biff ol. Etter denne typen måltider blir jeg også veldig u vel i magen, ofte må jeg på toalettet innen 2timer og er forferdelig løs i magen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 kanskje du reagerer på mye fett? siden du sa det ofte kommer ofte etter stekt mat? prøv å unngå å spise store måltider, spis heller mange mindre. Prøv å drikk nyco 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Kanskje du har en matallergi! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.