Gå til innhold

Webbisen/a da!


label

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei der,

Jeg har jo brukt det nedlastingsapparatet som ligger inne hos dere, med bilde 1, 2 osv...

Det jeg har gjort er å prøve å ta inn et bilde jeg selv har liggende.

mvh

Bildet ditt ligger der det. Men du må forandre på adressen til bildet ditt. Sånn som det er nå, så er det feil.

Bare se her: http://www.doktoronline.no/homepage/sesam/image1.jpg

Dette er adressen du må sette inn på bildet ditt.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du brukt funksjonen på http://www.doktoronline.no/mp/image-upload som laster bilder opp til vår server ?

Har hjulpet label (iallfall forklart) med å få opp bildet til siden sin.

Men hvorfor får jeg nå spørsmål om jeg vil laste ned bildet til min maskin, istedet for at jeg får sett det der det ligger, nemlig på label's side. (må gå rett på linken til bildet da, ettersom label har en trykkleif i adressen til bildet ennå)

Jeg så det jo tidligere i dag, men nå får jeg bare denne "vil du laste ned bildet osv"...

Her er bildet: http://www.doktoronline.no/homepage/sesam/image1.jpg

Har vært borti det samme tidligere på Lillebaremeg's side...

Har forøvrig IE 6, men tror ikke det har noe å si, ettersom jeg så bildet "normalt" før i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hjulpet label (iallfall forklart) med å få opp bildet til siden sin.

Men hvorfor får jeg nå spørsmål om jeg vil laste ned bildet til min maskin, istedet for at jeg får sett det der det ligger, nemlig på label's side. (må gå rett på linken til bildet da, ettersom label har en trykkleif i adressen til bildet ennå)

Jeg så det jo tidligere i dag, men nå får jeg bare denne "vil du laste ned bildet osv"...

Her er bildet: http://www.doktoronline.no/homepage/sesam/image1.jpg

Har vært borti det samme tidligere på Lillebaremeg's side...

Har forøvrig IE 6, men tror ikke det har noe å si, ettersom jeg så bildet "normalt" før i dag...

Jeg ser ikke bildet, og nå har jeg også IE 6!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke bildet, og nå har jeg også IE 6!

Men gikk du rett på linken til bildet?? Du ser det ikke på selve siden til label, ettersom det er en trykkleif i adressen.

Grattis med IE 6 .:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Men gikk du rett på linken til bildet?? Du ser det ikke på selve siden til label, ettersom det er en trykkleif i adressen.

Grattis med IE 6 .:-)

Jeg gikk rett på linken og ser heller ikke bildet. Bare hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gikk du rett på linken til bildet?? Du ser det ikke på selve siden til label, ettersom det er en trykkleif i adressen.

Grattis med IE 6 .:-)

Takker! Det var en ny opplevelse å få IE 6! :-) Jo jeg brukte bildelinken og så ikke noe bilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får bare en sånn "plopp opp" som spør om jeg vil lagre bildet...*pussig*

Har du bildet i din Temporarymappe kanskje siden du så bildet før? Prøv å slett temp. og history og se om du ser bildet etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bildet i din Temporarymappe kanskje siden du så bildet før? Prøv å slett temp. og history og se om du ser bildet etterpå?

Funka ikke...samme "plopp opp" kommer lell.:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk o takk.:-)

Bare moro å hjelpe til, om en klarer det da...:-)

Hei female,

har retta "klæbben" med / før images, så får vi se da!

Du ser at jeg nevner noe om sykdommen ME på sida mi; den gjør at hodet ikke alltid henger med..må bruke tid. Ikke mindre intelligent, men må leve etter TTT - mottoet: Ting Tar Tid

Fortsatt takk for vennlig hjelp. Jeg sier bare: spør jentene, og de stiller opp!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet er der ihvertfall ikke, jeg trykket på properties og fikk opp 1 bytes!

Kanskje label har tatt det bort igjen?

Vi får vente å se..

Nå var iallfall linken til bildet rett.:-)

Til sensur kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei female,

har retta "klæbben" med / før images, så får vi se da!

Du ser at jeg nevner noe om sykdommen ME på sida mi; den gjør at hodet ikke alltid henger med..må bruke tid. Ikke mindre intelligent, men må leve etter TTT - mottoet: Ting Tar Tid

Fortsatt takk for vennlig hjelp. Jeg sier bare: spør jentene, og de stiller opp!

mvh

Jeg ser linken er rett nå, men jeg ser ikke bildet.

Kanskje webbis har det til sensur.:-)

Alle bilder skal visst igjennom en slags godkjenning får de vises.

Og jepp, vi stiller opp vi vettu.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...