Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fredriksen1983

Har trent styrketrening i ca. 4 måneder nå. Følger et opplegg med 2 dager overkropp/armer og dager ben/mage. Merker at jeg er vesentlig svakere i venstre arm enn høyre. Dette er spesielt merkbart når jeg blant annet tar bicepscurl med manualer, da svikter venstre arm selv om jeg kunne tatt 5-6 repitisjoner med høyre arm. Har fulgt noen råd om å bruke venstre arm mer aktivt i hverdagen som f.eks å bære handlekurven med den osv, men det har ikke hjulpet så veldig mye. Er det normalt at venstre arm er svakere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/390388-styrketrening-svakere-i-venstre-arm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er ganske normalt at venstre armen er svakere enn høyre, men det hørtes ut som om det var litt mer forskjell på deg enn meg.

Jeg trener også styrke og merker at venstre er svakere, men ikke så mye at jeg klarer 5 til 6 repteringer mer på høyre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...