Gå til innhold

Vedr. nick etter omlegging


Gjest Moderator

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Her følger oppdatert informasjon om hvordan det blir i den nye løsningen: ''Jeg vil gjerne oppklare dette.

Innlegg skrevet under nicket dere har i dag, vil fortsatt stå under dette nicket i ny løsning. Disse innleggene er altså knyttet til deres brukerprofil.

Når det gjelder innlegg dere har skrevet der dere har valgt en annen signatur (altså dere har ikke endret nick, men valgt et annet nick/signatur i det eksakte innlegget), vil dette bli gjort om til Gjest_signaturenderevalgte.

Når det gjelder innlegg dere har skrevet med tidligere faste nick (registrert på samme epostadresse som dagens bruker), vild ette også bli gjort om til Gjest_detnicketderedahadde.

Eksempel:

Jeg har registrert meg med nicket Sjokolade. Jeg skriver innlegg med denne brukeren uten å legge inn en annen signatur, og innleggene blir dermed signert Sjokolade. Så stiller jeg et sensitivt spørsmål, og jeg velger signatur "Anonymakkuratnå". Dette innlegget vil i ny løsning bli signert med "Gjest_anonymakkuratnå".

En stund etterpå ønsker jeg å skifte det faste nicket mitt til Karamell. Dette nicket har jeg når omleggingen finner sted. Alle innlegg skrevet med nick Karamell vil få signatur "Karamell" i ny løsning.

Ingen vil dermed kunne se at Karamell er samme bruker som "Sjokolade" eller "Gjest_anonymakkuratnå".

Det vil i bunn og grunn altså være på samme måte som det er i dag.

Hildeadmin''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så det blir anonymt?

Ikke guest_stjernesøv?

Nei. det blir ikke anonymt. Det blir stjernestøv eller Gjest_stjernestøv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Nei. det blir ikke anonymt. Det blir stjernestøv eller Gjest_stjernestøv.

Ok, da gidder ikke jeg skifte nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Så det er klart!

Nei. det blir ikke anonymt. Det blir stjernestøv eller Gjest_stjernestøv.

Nei nei nei, og atter nei! Det blir gjest + det nicket du velger, som ikke er det du er registert med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nei nei, og atter nei! Det blir gjest + det nicket du velger, som ikke er det du er registert med.

Ja?

Det er jo det jeg sier. Bytter stjernestøv til et nytt fast nick, vil de innleggene hun har fra før bli Gjest_Stjernestøv. Bytter hun ikke til nytt fast nick nå, vil de innleggene hun har fra før bli Stjernestøv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...