Gå til innhold

Hvorfor kommer jeg ikke inn på forumet med mobilen


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg kommer bare inn på hovedsiden.  Trykker jeg på forum kommer jeg inn på klikk sine utvalg av forum.  Velger jeg da doktoronline kommer jeg tilbake til hovedsiden igjen

 

Er det andre som har problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplevde det samme, måtte skrive inn hele linken til slutt. Da kom jeg inn, men fikk ikke logget inn. Ingen feilmelding, ble bare ikke logget inn og fikk ikke svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flyttet dette emnet inn til webmaster/moderator-rommet, for å bedre ha oversikt.

 

Det ser ut som lenken til doktoronline-forumet var feil, og derfor kom man aldri frem til forumet. Jeg har endret denne lenken nå.

 

Ellers så kan man også bruke direktelenken http://forum.doktoronline.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annlovindaen

Jeg kommer bare inn på hovedsiden.  Trykker jeg på forum kommer jeg inn på klikk sine utvalg av forum.  Velger jeg da doktoronline kommer jeg tilbake til hovedsiden igjen

 

Er det andre som har problemer?

 

Ja - opplevde det samme jeg også. Fikk ikke logget meg inn - fant ikke noe logg inn på mobilen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, selve innloggingen kan nok være litt bortgjemt ja.. Det er et ikon bestående av fire firkanter øverst til høyre. Klikker man der får man opp "logg inn"-mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, selve innloggingen kan nok være litt bortgjemt ja.. Det er et ikon bestående av fire firkanter øverst til høyre. Klikker man der får man opp "logg inn"-mulighet.

Jeg fant innloggingen, men ble likevel ikke innlogget på iPhone. Ingen feilmelding, ble bare ikke innlogget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flyttet dette emnet inn til webmaster/moderator-rommet, for å bedre ha oversikt.

 

Det ser ut som lenken til doktoronline-forumet var feil, og derfor kom man aldri frem til forumet. Jeg har endret denne lenken nå.

 

Ellers så kan man også bruke direktelenken http://forum.doktoronline.no. 

 

Takk.  Da fungerte det.  Men jeg måtte gå til der klikk hadde alle forumene og trykke på linken der.

 

Jeg savner forhåndsvisning når jeg svarer på innlegg.

 

Jeg har falt ut av innloggingen flere ganger og må logge meg inn på nytt.  Kan det være når jeg velger skjult bruker?

 

Ellers synes jeg det nye forumet virker bra. Tror jeg fint skal klare å venne meg til det.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant innloggingen, men ble likevel ikke innlogget på iPhone. Ingen feilmelding, ble bare ikke innlogget.

 

Har testet ut på iPad og iPhone nå, uten å finne feil. Flott om du forsøker igjen. :)

 

Takk.  Da fungerte det.  Men jeg måtte gå til der klikk hadde alle forumene og trykke på linken der.

 

Jeg savner forhåndsvisning når jeg svarer på innlegg.

 

Jeg har falt ut av innloggingen flere ganger og må logge meg inn på nytt.  Kan det være når jeg velger skjult bruker?

 

Ellers synes jeg det nye forumet virker bra. Tror jeg fint skal klare å venne meg til det.  :)

 

Du kan forhåndsvise innlegg hvis du klikker på "Bruk full editor" nederst til høyre under svarvinduet.

 

Hvorfor du har falt ut av innloggingen har jeg ikke noe godt svar på, på stående fot. Tror ikke det skal ha noe å si at du har valgt skjult bruker. Har du haket av for "husk meg" når du logger inn? Dette kan i tilfelle hjelpe. 

 

Flott at du syns det ellers virker bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annlovindaen

Nå fikk jeg logget inn. 

 

Men når jeg skulle gå videre inne på en tråd fikk jeg feilmelding. Stod noe om at operasjonen krevde for mange server-omdirigeringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet ut på iPad og iPhone nå, uten å finne feil. Flott om du forsøker igjen. :)

Nei, funker ikke på iPhone, men går på iPad. Får ikke opp svarknapper på innlegg, og ser ikke innlogget ut. Men altså ingen feilmelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, funker ikke på iPhone, men går på iPad. Får ikke opp svarknapper på innlegg, og ser ikke innlogget ut. Men altså ingen feilmelding.

 

 Er det noen andre som opplever dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

annlovindaen

Jeg får logget meg inn gjennom mobilen nå - men får feilmelding når jeg går på en tråd 

 

Feilmeldingen sier at siden inneholder for mange server-omdirigeringer. 

 

Fra pc er siden veldig bra synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annlovindaen

Ser dere andre kommer inn på mobilutgaven

 

Jeg kommer inn og får logget meg på. Men kan ikke gå inn på noen tråder, da får jeg fortsatt feilmelding, problem med datatilkobling. Siden inneholder for mange server-omdirigeringer. Merkelig. Kanskje det er min smart telefon som ikke er så smart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...