Gå til innhold

Nye DOL

Anbefalte innlegg

Anna Banana
Skrevet

Jeg bare "må" si det til deg - du har et så fint nick og bilde!  :)

Tusen takk! *neie*

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annlovindaen

4

• stjernestøv

4

• Anna Banana

4

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Ja, vi venner oss nok til dette fort.

Jeg måtte dog opprette ny bruker, men greit m nytt nick og.

"Huuff"

Det er bare å si i fra hvis du vil at vi skal se på ny/gammel bruker for deg.

Skrevet

Hei hww! Jeg hopper inn i tråden for å si at jeg likte bildet ditt også. Hvordan fikk du lagt det inn?

Jeg bare "må" si det til deg - du har et så fint nick og bilde!  :)

Skrevet

Hei hww! Jeg hopper inn i tråden for å si at jeg likte bildet ditt også. Hvordan fikk du lagt det inn?

Jeg sleit litt, jeg skulle egentlig ha et annet bilde, men det var for stort. 

Jeg gikk inn på profilen min, og så valgte jeg "endre bilde". Der limte jeg inn (URL?)-adressen til bildet og vips så var det gjort... (tror jeg)...

Jeg får ikke til å forklare det annerledes, for jeg er så dårlig på sånne ting som det der  :)

Skrevet

Takk...etter litt prøving og feiling fikk jeg det til. Ha en fin kveld ;)

Jeg gikk inn på profilen min, og så valgte jeg "endre bilde". Der limte jeg inn (URL?)-adressen til bildet og vips så var det gjort... (tror jeg)...

Jeg får ikke til å forklare det annerledes, for jeg er så dårlig på sånne ting som det der  :)

Skrevet

Takk...etter litt prøving og feiling fikk jeg det til. Ha en fin kveld ;)

Supert  ;)

God natt!  :)

Skrevet

Mange av de som dro herfra i indignasjon over forandringene den gang startet faktisk opp igjen i et nytt forum med samme oppsett som dette. ;)

Anonymous poster hash: 6c4c0...fa0

Nei, oppsettet der er helt annerledes. Dette er mye mer tricky og uoversiktlig.

Skrevet

Ja, jeg besøkte også det andre forumet den gangen. Men pga oppsettet forlot jeg det raskt. 

Skrevet

Ja, jeg besøkte også det andre forumet den gangen. Men pga oppsettet forlot jeg det raskt. 

Nå ser det jo ut som at det har kommet noe nytt; "siste innlegg" :-) for den har vel ikke vært der før på nye dol?

Skrevet

Det er riktig Hww, vi har lagt til en feed som live viser de nyeste innleggene. :)

Skrevet

Er du fornøyd med nye DOL?

Selv synes jeg det er greit, en kommer fort inn i det :)

Det er utrolig tungvint at du må skrolle helt ned på sida for å svare på et innlegg som ligger langt oppe. Svarfunksjonen burde ligge rett under det du skal svare på. Og svaret burde havne rett under det du svarer på sånn som før. Savner virkelig at svar havner under innlegg du svarer på, det blir verre å holde oversikt på denne måten.

Artig at du kan ha bilder, og at du nå kan formatere tekst. Og ikke minst at du kan redigere svarene dine. Så her er vel litt bra, men mest dårlig så langt.

trollemor;o)
Skrevet

Husker sist det ble gjort om her på DOL...haha, da var det ramaskrik. Jeg syns det har blitt veldig greit  her nå, vi kan til å med velge skrift  :lol:  Herlig med smilys  :wub: 

Neida, dette blir bra! :D

Skrevet

Jada, har blitt fancy nok, men svært vanskelig å følge deler av tråder. For eksempel. For meg kommer funksjonalitet foran fancy, og det er langt igjen før dette er funksjonelt.

Skrevet

Jeg er ikke kjempeimponert ennå, men kanskje jeg blir det når jeg har blitt vant til det :-)

AnonymBruker
Skrevet

Tester

Anonymous poster hash: e18fa...257
Skrevet

Jeg likte kyllingen du har funnet   :)

Skrevet

Er du fornøyd med nye DOL?

Selv synes jeg det er greit, en kommer fort inn i det :)

Synes det er altfor tungvint. Og ligner jo dessuten bare på alle andre forum. DOL slilte seg i det minste mer ut før..

trollemor;o)
Skrevet

Jada, har blitt fancy nok, men svært vanskelig å følge deler av tråder. For eksempel. For meg kommer funksjonalitet foran fancy, og det er langt igjen før dette er funksjonelt.

Er vel egentlig enigmed deg nå som jeg har brukt DOL litt mer... Jeg savner "svar til deg" Men vi blir nok vant til dette også...

Skrevet

Er vel egentlig enigmed deg nå som jeg har brukt DOL litt mer... Jeg savner "svar til deg" Men vi blir nok vant til dette også...

Jeg får varsel øverst i høyre hjørne hver gang noen har sitert meg, det blir jo et slags svar til meg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...