Gå til innhold

"Velkommen til nytt forum"


Bookworm

Anbefalte innlegg

Blir denne borte snart, eller er det mulig å legge inn en løsning hvor vi kan velge å "krysse den ut". Det plager meg at den ligger øverst på siden, og jeg tenker at hvis den var borte så kom trådlisten mye høyere opp og man slapp å scrolle for å se de øverste innleggene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den boksen med de to linkene? Den måtte jeg fjerne første dagen, den irriterte meg også grundig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den boksen med de to linkene? Den måtte jeg fjerne første dagen, den irriterte meg også grundig!

Du måtte fjerne den? Er det mulig å fjerne den selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ble så lei av å scrolle hver gang. Jeg trodde den skulle gå vekk når man hadde beskt begge linkene, men det gjorde den ikke. Jeg skjulte den med AdBlock.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ble så lei av å scrolle hver gang. Jeg trodde den skulle gå vekk når man hadde beskt begge linkene, men det gjorde den ikke. Jeg skjulte den med AdBlock.

AdBlock?  Hvordan gjør du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google AdBlock og installer. Du får den til Firefox, Google Chrome og Opera - men ikke Internet Explorer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Admin Doktoronline

Er det ingen med ansvar som kan svare meg på denne?

 

Hei,

 

Det kommer ikke til å skje noen endringer med dette nå i helgen. Vi har notert oss ditt forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ble så lei av å scrolle hver gang. Jeg trodde den skulle gå vekk når man hadde beskt begge linkene, men det gjorde den ikke. Jeg skjulte den med AdBlock.

Takk Bella Dotte, det tenkte jeg rett og slett ikke på, men nå fikk jeg fjernet den med en gang  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...