Gå til innhold

Mobilutgaven


Gjest

Anbefalte innlegg

Finnes det noen knapp nederst på siden der som sender deg til toppen?

 

Lurte også på om dere har mulighet til å få komme inn med link på mobilutgaven til abc startsiden.  Jeg ser at lommelegen er der.

 

Jeg er forøvrig veldig fornøyd med mobilutgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vis nytt innhold ligger nå både i topp og bunn. Da sendes du rett til nye innlegg uten å måtte scrolling til toppen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Finnes det noen knapp nederst på siden der som sender deg til toppen?

 

Lurte også på om dere har mulighet til å få komme inn med link på mobilutgaven til abc startsiden.  Jeg ser at lommelegen er der.

 

Jeg er forøvrig veldig fornøyd med mobilutgaven.

 

Hei, det er riktig som Løvemamma sier, vi har valgt å legge "Vis nytt innhold" og "Mine innlegg" også nederst så dere raskest mulig kommer videre. I tillegg er det en fiffig liten knapp nederst på siden (en grå sirkel med en hvit pil inni) som tar dere til toppen av siden igjen uten scrolling. Forhører meg litt angående lenker og kommer tilbake til deg med svar på dette. Flott at du er fornøyd med mobilutgaven. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annlovindaen

Hei, det er riktig som Løvemamma sier, vi har valgt å legge "Vis nytt innhold" og "Mine innlegg" også nederst så dere raskest mulig kommer videre. I tillegg er det en fiffig liten knapp nederst på siden (en grå sirkel med en hvit pil inni) som tar dere til toppen av siden igjen uten scrolling. Forhører meg litt angående lenker og kommer tilbake til deg med svar på dette. Flott at du er fornøyd med mobilutgaven. :)  

 

Så bra   :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er riktig som Løvemamma sier, vi har valgt å legge "Vis nytt innhold" og "Mine innlegg" også nederst så dere raskest mulig kommer videre. I tillegg er det en fiffig liten knapp nederst på siden (en grå sirkel med en hvit pil inni) som tar dere til toppen av siden igjen uten scrolling. Forhører meg litt angående lenker og kommer tilbake til deg med svar på dette. Flott at du er fornøyd med mobilutgaven. :)  

Jeg finner ingen knapp på mobilutgaven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hei, det er riktig som Løvemamma sier, vi har valgt å legge "Vis nytt innhold" og "Mine innlegg" også nederst så dere raskest mulig kommer videre. I tillegg er det en fiffig liten knapp nederst på siden (en grå sirkel med en hvit pil inni) som tar dere til toppen av siden igjen uten scrolling. Forhører meg litt angående lenker og kommer tilbake til deg med svar på dette. Flott at du er fornøyd med mobilutgaven. :)  

Jeg hørte aldri noe mer angående lenken til abc startside på mobilen.  Må innom så mange sider nå for å komme frem hvis jeg ikke skriver i adressefeltet. Litt kjedelig når du har treg internettilgang. Kanskje andre vet om en annen snarveg.

 

En annen ting jeg reagerte på var når jeg skulle sitere noen på mobilutgaven så var det vanskelig å finne ut hvor jeg skulle skrive.

Endret av toyan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg klarer ikke å logge meg inn på mobilen. Har Samsung Galaxy. Når jeg logger meg inn, krysser jeg av på at ikke brukernavn og passord skal lagres/huskes - så tror en at en er innlogget, men neida, da er jeg kastet ut...

 

Det gjør meg ikke så mye, fordi jeg leser innleggene, og så kan jeg svare fra PC seinere, men innimellom hadde det jo vært greit da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å logge meg inn på mobilen. Har Samsung Galaxy. Når jeg logger meg inn, krysser jeg av på at ikke brukernavn og passord skal lagres/huskes - så tror en at en er innlogget, men neida, da er jeg kastet ut...

 

Det gjør meg ikke så mye, fordi jeg leser innleggene, og så kan jeg svare fra PC seinere, men innimellom hadde det jo vært greit da ;-)

Jeg får heller ikke logget inn fra mobilen, har iPhone. Fikk det til en gang eller to, for en kort stund av gangen. Går fint med iPad.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...