Gå til innhold

når verden raser sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har et poeng! Jeg er lei av meg selv og klarer visst ikke å bli voksen og selvstendig...

Klart du kan, tullsjur :) Velg å vær sjefen i livet ditt, og ikke gjør deg selv liten. Ikke dyrk redsel og ensomhet - ut og lev! Men først - fastlegen :)

Skrevet

Ja, men denne sjefen vil ikke være "mislykket". Føles helt håpløst å være alene, mens alle gifter seg. Umulig å treffe noen ny som ikke har en haug bagasje. I det siste har jeg skydd byen og single (smådesperate) venner.

Jeg vil så gjerne ha ro, stabilitet og forutsigbarhet. Kunne planlegge og forme egen framtid.

I morgen er det jobb igjen- ikke forberedt, så får vel ikke sove i natt. Mer ansvar venter også. Klarte jo ikke si nei.

Jeg vet ikke helt hva fastlegen skal hjelpe med.. Ingen tabl kan hjelpe mot sorg.

*klagehumør her, ja...*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...