Gå til innhold

Slik stiller du spørsmål til en av våre eksperter (gammel)


Gjest Admin Doktoronline

Anbefalte innlegg

Gjest Admin Doktoronline

På Doktor Online kan du stille spørsmål til en rekke eksperter. Tjenesten koster kr. 149,- per spørsmål som betales med Visa eller Mastercard, med unntak av spørsmål til psykiater Nils Håvard Dahl som er gratis. Dersom du ikke får svar, betaler du heller ingenting.

Spørsmål til Nils Håvard Dahl stilles direkte i psykiatriforumet.

Ønsker du råd fra en av våre andre eksperter, må du stille spørsmålet via vår eksperttjeneste. Den finner du her:
http://www.klikk.no/helse/doktoronline/eksperttjeneste,  eller via forsiden til Doktor Online.

Vi jobber med å få på plass en knapp/lenke direkte fra forumet til eksperttjenesten etter innspill fra dere.

 

Alle spørsmål og svar postes i forumet til Doktor Online. Dette kommer tydelig frem når du sender inn spørsmålet ditt. Spørsmål til hudlege Jon Langeland blir publisert i forumet for Hud og hår, spørsmål fra Stig Bruset i forumet for Alternativ medisin osv. Har du lagt ved eposten din, vil du få beskjed når du har fått svar. Spørsmål blir publisert i forumet når det er blitt besvart av eksperten. Da kan du få innspill på spørsmålet ditt fra andre brukere av forumet.

 

Eksperten kan videresende spørsmål til en annen ekspert, dersom h*n føler det er andre som er beste mottaker av spørsmålet. Eksperten kan også velge å avvise spørsmål av ulike årsaker, for eksempel dersom vedkommende ikke føler seg kompetent til å svare. Da betaler du ingenting, og du vil få en kort forklaring på hvorfor spørsmålet ble avvist dersom du har lagt ved epostadressen din. Avviste spørsmål havner IKKE på forumet. 

 

For å ivareta anonymiteten, vil du bli bedt om aldri å oppgi navnet ditt på Doktor Online. Når du sender inn spørsmål til en av ekspertene våre, vil du alltid kunne velge om du vil poste innlegget med eller uten brukernavn. Vi ønsker ikke å publisere fullt navn.

 

Vi jobber også med å få på plass enda flere eksperter du kan stille spørsmål, blant annet en ny allmennlege.

 

Ikke nøl med å spørre oss her i forumet dersom du har spørsmål om Eksperttjenesten eller andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne stille spørsmål til fagperson ( psykiatri) og betale for dette . Problemet er at linken du refererer til fungerer ikke. Jeg finner ellers ikke ut hvor jeg kan stille spm...:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil gjerne stille spørsmål til fagperson ( psykiatri) og betale for dette . Problemet er at linken du refererer til fungerer ikke. Jeg finner ellers ikke ut hvor jeg kan stille spm...:-(

Det er gratis å stille spørsmål til psykiater Nils Håvard Dahl, og det er bestemt at spørsmål til ham skal stilles direkte på forum for psykiatri her på doktoronline

Anonymous poster hash: b79de...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Jeg vil gjerne stille spørsmål til fagperson ( psykiatri) og betale for dette . Problemet er at linken du refererer til fungerer ikke. Jeg finner ellers ikke ut hvor jeg kan stille spm...:-(

 

Hei

 

Det er gratis å stille spørsmål til fagpersonen i psykiatri. Spørsmålet stilles i psykiatriforumet, på samme måte som du nå har stilt spørsmål her på webmasterforumet.

 

Det er ikke mulig å betale for svar fra psykiateren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil gjerne stille spørsmål til fagperson ( psykiatri) og betale for dette . Problemet er at linken du refererer til fungerer ikke. Jeg finner ellers ikke ut hvor jeg kan stille spm...:-(

https://www.eksperthjelp.no/index.jsp?ref=&artid=15569&location=98&include=utab&type=1&getTab=65&getuTab=261&expandLeftMenuTab=65&competenceId=969

 På denne tjenesten (dette er ikke Doktoronline) er det mulig (man må betale for tjenesten) å skrive e-post og få svar på e-post fra Nils Håvard Dahl, uten at spørsmål og svar blir delt med andre. Det er også mulighet for å snakke med ham på telefon, mot betaling.

 

Hvorfor finnes ikke tjenesten om å få personlig svar fra Nils Håvard Dahl på e-post, mot betaling, på Doktoronline?

Anonymous poster hash: b79de...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Bella Dotte

Burde det ikke være gratis å få svar på retoriske spørsmål?

Endret av Bella Dotte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
AnonymBruker

må man spesifisere "til NHD" i tittelen dersom man ønsker svar fra ham? jeg har stilt et par spørsmål, men har ikke fått svar på dem(av ham)...  det var meningen at andre som også har hatt erfaringer med dette kan svare, de også :) men jeg vil gjerne ha svar av NHD også.



Anonymous poster hash: 0e0c6...d2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...