Gjest kvinnelig 82modell Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Jeg har en belastningsskade i begge håndledd, som har oppstått pga overbelastning da jeg skrubba en ovn for hånd sommeren 2000. Siden denne jobben har håndleddene mine aldri vært helt som før. Det skal ikke mye til før jeg blir sliten i håndleddene, og jeg kan dessuten få store smerter uten særlig mye aktivitet. Hva kan jeg gjøre med håndleddene mine, og belastningsskader generelt? Hvis jeg skal til fysioterapeut, må jeg innom legen først da? Er det for sent å gjøre noe med skaden? Hva kan skje om jeg fortsetter å ignorere smertene og lar være å gjøre noe med dem? Takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 kvinnelig82modell. Du bør nok innom fastlegen din for å få en henvisning til fysioterapeut for behandling. Det viktigste ved behandlingen blir opptrening av muskulaturen slik at du blir sterkere. På denne måten vil du greie mer uten problemer i fremtiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.