Gå til innhold

Aner ikke hva jeg har gått inn på, men


heisyn

Anbefalte innlegg

Jeg får masse tegn, når jeg skal svare et innlegg, og alt av valg øverst på linjen er borte.

Hva har jeg gjort? Hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får masse tegn, når jeg skal svare et innlegg, og alt av valg øverst på linjen er borte.Hva har jeg gjort? Hjelp

Akkurat det samme skjer med meg! Det er skikkelig dumt og irriterende. DOL-teknikerne har lover for en god stund siden å fikse det, men det er slik fortsatt. Har de glemt meg tro?

Ha en god kveld Hidi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme skjer med meg! Det er skikkelig dumt og irriterende. DOL-teknikerne har lover for en god stund siden å fikse det, men det er slik fortsatt. Har de glemt meg tro?

Ha en god kveld Hidi!

--

Skjedde i kveld! Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det DOL sin feil?

Håper at det snart blir i orden.

 

Det virker som vanlig her.

 

Har du forresten greie på kaffekapsler?

Kan jeg bruke Dolce Gusto Cappucino Ice-kapslene uten å bruke maskin?

Å bare blande pulveret som er i kapslene med vann?

Anonymous poster hash: 04b35...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det DOL sin feil?

Dette er et problem som noen av oss har hatt og har. Det har vart en stund for min del. I tillegg får jeg ikke oppdatert "siste innlegg" på listen. For at listen skal oppdateres må jeg gå ut av hele dol og starte helt på nytt. Rare greier...men tålmodige meg venter fortsatt på at de skal fikse det. Har du også et slikt problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Admin Doktoronline

Dette er et problem som noen av oss har hatt og har. Det har vart en stund for min del. I tillegg får jeg ikke oppdatert "siste innlegg" på listen. For at listen skal oppdateres må jeg gå ut av hele dol og starte helt på nytt. Rare greier...men tålmodige meg venter fortsatt på at de skal fikse det. Har du også et slikt problem?

 

Hei, vi prøver å holde oversikt over kjente feil/bugs og hva man kan gjøre hvis man opplever noe av dette, i denne tråden. Tekniker er informert om at flere brukere opplever å få opp disse kodene i kveld. Selv har jeg kun opplevd det ved ett tilfelle i kveld, da jeg redigerte et innlegg. Hvilke nettlesere bruker dere?

 

Hva gjelder tidligere ustabil live feed, så er denne sett på og fikset (se samme tråd). Hvilket vil si at dersom noen fremdeles opplever problemer med feeden så er det ingenting per nå som tyder på at det er noe generelt galt med DOL, forum e.l., så da må vi hjelpe dere enkeltvis.

 

Til alle: Det første som må gjøres er å tømme loggen, som er en nettleserinnstilling. Hjelper ikke dette må vi vite hvilken nettleser dere bruker. Sjekk også gjerne om du/dere opplever det både i Expl. og Firefox. Bibben, du får pm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme skjer med meg! Det er skikkelig dumt og irriterende. DOL-teknikerne har lover for en god stund siden å fikse det, men det er slik fortsatt. Har de glemt meg tro?

Ha en god kveld Hidi!

Ikke bare deg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi prøver å holde oversikt over kjente feil/bugs og hva man kan gjøre hvis man opplever noe av dette, i denne tråden. Tekniker er informert om at flere brukere opplever å få opp disse kodene i kveld. Selv har jeg kun opplevd det ved ett tilfelle i kveld, da jeg redigerte et innlegg. Hvilke nettlesere bruker dere?

 

Hva gjelder tidligere ustabil live feed, så er denne sett på og fikset (se samme tråd). Hvilket vil si at dersom noen fremdeles opplever problemer med feeden så er det ingenting per nå som tyder på at det er noe generelt galt med DOL, forum e.l., så da må vi hjelpe dere enkeltvis.

 

Til alle: Det første som må gjøres er å tømme loggen, som er en nettleserinnstilling. Hjelper ikke dette må vi vite hvilken nettleser dere bruker. Sjekk også gjerne om du/dere opplever det både i Expl. og Firefox. Bibben, du får pm! Det første som må gjøres er å tømme loggen, som er en nettleserinnstilling. Hjelper ikke dette må vi vite hvilken nettleser dere bruker. Sjekk også gjerne om du/dere opplever det både i Expl. og Firefox. Bibben, du får pm!

-

-

Elendig løsning! Her skal vi brukere, ta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Jeg får masse tegn, når jeg skal svare et innlegg, og alt av valg øverst på linjen er borte.

Hva har jeg gjort? Hjelp

 

 

Akkurat det samme skjer med meg! Det er skikkelig dumt og irriterende. DOL-teknikerne har lover for en god stund siden å fikse det, men det er slik fortsatt. Har de glemt meg tro?

Ha en god kveld Hidi!

 

Siden samtalen (og dere) er flyttet over til tråden som er ment for innrapportering av feil/bugs, stenger jeg denne tråden for videre innnlegg. Se nevnte tråd for svar angående dette.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...