Gå til innhold

Helt umulig!


heisyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Admin Doktoronline

Kan ikke gjøre noen ting. HJELP!

 

Kan du forklare hva som er problemet? Tekniker har fått beskjed nå i kveld/natt ang. "mystiske koder" som jeg ser flere av dere har opplevd i kveld.  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du forklare hva som er problemet? Tekniker har fått beskjed nå i kveld/natt ang. "mystiske koder" som jeg ser flere av dere har opplevd i kveld.  :o

Håper at det snart blir i orden.

Det virker som vanlig her.

Har du forresten greie på kaffekapsler?

Kan jeg bruke Dolce Gusto Cappucino Ice-kapslene uten å bruke maskin?

Å bare blande pulveret som er i kapslene med vann?

Anonymous poster hash: 04b35...115

vb

Slik som dette og at de to øvrige linjene ikke fungerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vb

Slik som dette og at de to øvrige linjene ikke fungerer...

Kan ikke gjøre noen ting. HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er detr som skjer? Linkene, forsvinner så fort jeg trykker på svar? Og jeg har fortsatt ikke tilgang på de to øvrige linjer. Kan derfor ikke gi deg smile eller utheve skrift....

Toatalt forvirret...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

heisynscorpion

Kan du forklare hva som er problemet? Tekniker har fått beskjed nå i kveld/natt ang. "mystiske koder" som jeg ser flere av dere har opplevd i kveld.  :o

Jeg opplever det hele tiden quote, er bare babbel når jeg svarer, men så fort jeg har sendt mitt svar, så er quoten korrekt. Får fremdeles ikke opp de to øverste linjene, de forblir grå og jeg kan ikke bruke dem!

Hjelp meg å finne svar!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Jeg opplever det hele tiden quote, er bare babbel når jeg svarer, men så fort jeg har sendt mitt svar, så er quoten korrekt. Får fremdeles ikke opp de to øverste linjene, de forblir grå og jeg kan ikke bruke dem!

Hjelp meg å finne svar!

Vennlig hilsen

 

Jeg har logget meg inn på din bruker og opplever ingen problemer med siteringsfunksjonen eller det å benytte uttrykksikoner. Så det jeg gjør, er at jeg sender deg en personlig melding og åpner samtalen for teknikeren vår. Hold oss orientert i den samtalen, så har teknikeren all informasjon enkelt tilgjengelig så skal jeg be han om å gå inn i den så snart han har mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...