Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Håper dere kanskje kan hjelpe meg med ideer til en søknad.

Jeg ser mange kundeservicestillinger ute å går, noe jeg nå overveier å søke.

Jeg er høyt utdannet, men innenfor et annet felt - dessverre er det vanskelig å finne jobb innenfor mitt felt, og nå har jeg akkuratt funnet ut av at jeg er gravid. Jeg føler derfor det haster med å finne en jobb før man begynner å kunne se magen ;)

Jeg synes det virker fint og arbeide med kundeservice, og de betaler greit. Problemet mitt er imidlertid at jeg ikke har tidligere erfaring fra yrket.

Jeg har arbeidet litt i servicebransjen og som typisk sommervikar (restaurant og resepsjon), men dette er kanskje 6 år siden. For et par år siden jobbet jeg også i supermarked, men det er vel heller ikke relevant? (Bør jeg ha det med i CV`n, eller ser det bare "dumt" ut?)

Jeg arbeider litt med kommunikasjon som løsarbeider. Dette inneberer jo en del kontakt til samarbeidspartnere og også kunder, mest på mail, men også litt over telefon. Jeg har også jobbet litt som tillkallevikar på en skole...

Hvilke kvalifikasjoner burde jeg dra fram i søknaden min? Jeg har jo aldri arbeidet med kundeservice, så jeg vet ikke....tror dere jeg kan ha sjangs med min bakgrunn?

Ideer og tanker omkring dette mottas med takk ! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/391888-s%C3%B8ke-jobb-i-kundeservice/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei.

Håper dere kanskje kan hjelpe meg med ideer til en søknad.

Jeg ser mange kundeservicestillinger ute å går, noe jeg nå overveier å søke.

Jeg er høyt utdannet, men innenfor et annet felt - dessverre er det vanskelig å finne jobb innenfor mitt felt, og nå har jeg akkuratt funnet ut av at jeg er gravid. Jeg føler derfor det haster med å finne en jobb før man begynner å kunne se magen ;)

Jeg synes det virker fint og arbeide med kundeservice, og de betaler greit. Problemet mitt er imidlertid at jeg ikke har tidligere erfaring fra yrket.

Jeg har arbeidet litt i servicebransjen og som typisk sommervikar (restaurant og resepsjon), men dette er kanskje 6 år siden. For et par år siden jobbet jeg også i supermarked, men det er vel heller ikke relevant? (Bør jeg ha det med i CV`n, eller ser det bare "dumt" ut?)

Jeg arbeider litt med kommunikasjon som løsarbeider. Dette inneberer jo en del kontakt til samarbeidspartnere og også kunder, mest på mail, men også litt over telefon. Jeg har også jobbet litt som tillkallevikar på en skole...

Hvilke kvalifikasjoner burde jeg dra fram i søknaden min? Jeg har jo aldri arbeidet med kundeservice, så jeg vet ikke....tror dere jeg kan ha sjangs med min bakgrunn?

Ideer og tanker omkring dette mottas med takk ! :)

Jeg tror at du har sjanse. Og du har jo erfaring med kundeservice i de jobbene som du forteller om her.

Jeg ville tatt med alt av arbeidserfaring i CV og i søknaden spesielt fremhevet arbeiderfaringen du har hatt  i yrker med kundebehandling.

Skriv også litt om hvorfor du trives med denne type jobb.

Lykke til!

Anonymous poster hash: b03cb...1d4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...