AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 Hva synes du om den engelske serien Scott and Bailey? Bør noen mennesker ekskluderes bare pga utseende? Er "bamsen" i P3 blind på ett øye? Er line Nelvik pen eller morsom nok for tv? Kvinner på randen,var kanskje ikke noe fruktfat,men de var utrolig morsomme.Karen Marie Ellefsen,er på grensen.Med nok sminke er hun ok.Og hun er meget dyktig.Utrolig fint at voksne værdamer som hun mørke korte får melde været.Er det Wahl hun heter?Tror hun er ca 40. Alle andre engelske tv serier har vakre mennesker slike som "Vera".At nazisten Derrik var populær i Norge,har for meg vært ett under.Han har utstående øyne og ser ganske pløsete ut.Willy Brandt var mye bedre.At Hallgeir Langeland og Bård Hoksrud kommer på tv,er helt utrolig. Elefanten "Hugo Reyes" Anonymous poster hash: 9e308...ae8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 Dessverre er det sånn at ofte utseende lokker seere, og er ikke det nok, spiller de gjerne på sex, se bare popstjernene... dypest mulig utringning osv.... Man skal være veldig morsom for at det skal kunne kompensere for det man mangler på utseende. Men hva mener du med at Derrick var nazist? Han var tysk vel og merke, men har ikke fått med meg at han var nazist? Anonymous poster hash: 18cf2...26c 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 Men hva mener du med at Derrick var nazist? Han var tysk vel og merke, men har ikke fått med meg at han var nazist? Tappert var medlem av et av Waffen-SS' stridsvognregimenter i Russland. Han ble medlem av Waffen-SS i 1943, 20 år gammel. 0 Siter
Ayia Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 Hva synes du om den engelske serien Scott and Bailey? Bør noen mennesker ekskluderes bare pga utseende? Nei selvfølgelig ikke. Scott og Bailey har jeg ikke sett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.