Gjest tuss Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Etter at jeg fikk barn nr. 3 for litt over 1 år siden har jeg vært mye plaget med luft i magen. Jeg kan ikke spise noe med fiber i, ikke brød, frukt eller grønnsaker. Jo mindre jeg spiser jo bedre er magen. Dette er plagsomt. Jeg drikker en del brus, noen dager så mye som 1 liter (TabXtra). Kan det være derfor magen min er som den er? Jeg drakk forøvrig like mye brus før, men da var jeg ikke plaget med luft i magen. Jeg har prøvd å kutte ut brus i noen dager uten at det har hjulpet, men kanskje jeg må kutte det ut over lengre tid? Isåfall, hvor lenge? Jeg er 32 år, slank (167, 57 kg) og jeg trener 2 ganger i uken. Hvis du ikke tror det kan være brusen, vet du hva det ellers kan være? Det er jo litt dumt å ikke kunne spise noe med fiber i, det skal jo være så sunt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.