Gå til innhold

Ford eller Toyota?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Står mellom biler av disse to merkene (ellers nokså like i størrelse osv).

Hvilket av dem ville du ha valgt, og hvorfor?

Anonymous poster hash: eb5ef...1bb

Fortsetter under...

Nord og ned
Skrevet (endret)

Rent statistisk er vel Toyota noe mer driftssikre, litt avhengig av modell. Men bil handler også om hva hjertet sier, så legg mest vekt på hvem som gir mest godfølelse å sitte i.

Endret av Nord og ned
påskelilje
Skrevet

Vi kjøpte bil i høst og valgte Ford S-max. Er kjempefornøyd!

Skrevet

Volvo. ;) Av Ford og Toyota hadde jeg helt klart valgt Ford. Er lite glad i Toyota, de er ikke gode å sitte i, i alle fall ikke de jeg har erfaring med.

Skrevet

Det kommer an på årsmodell.... Hvis det er snakk om en eldre bil ville jeg helt klart tatt Toyota, da den er langt mer driftssikker enn Ford.

Jeg har hatt seks Toyota (Corona, Carina, Corolla, Hiace, Avensis og har nå Auris), en Passat og en Ford (Mondeo). Både Passaten og Forden var "mandagsbiler" med masse trøbbel, og jeg ble drittlei!

Alle Toyotaene har gått som klokker og aldri skaffa meg hodebry :) Aurisen og Hiacen er de eneste bilene som har vært nye, Passaten og Forden var vel ca 4-5 år gamle, mens de andre Toyotaene var av eldre årgang. Coronaen gikk i 21 år (før EU-kontrollenes tid riktignok, men den gikk som ei klokke - måtte tilslutt kasseres pga rust ;))

Annonse

Skrevet

Volvo. ;) Av Ford og Toyota hadde jeg helt klart valgt Ford. Er lite glad i Toyota, de er ikke gode å sitte i, i alle fall ikke de jeg har erfaring med.

Aurisen min er god å sitte i - dessuten er den liten og tøff B)

Skrevet

Aurisen min er god å sitte i - dessuten er den liten og tøff B)

Vi har hatt Rav4 og den var aldeles grusom å sitte i. :( Likeså har jeg en gang sittet i midten i baksetet på en annen Rav4 fra Trondheim til Østersund - jeg trodde seriøst jeg skulle få varige rygg- og bekkenskader! Aldri mer! Ander Toyotaer jeg har sittet i har vært greie nok, men i forhold til Volvoen min kan de bare kjøre og gjemme seg, når jeg setter meg inn i den føles det som om å komme hjem. Så det så.  :wub:  B)

stjernestøv
Skrevet

Toyota er bra biler har jeg hørt :)

Skrevet

Vi har hatt Rav4 og den var aldeles grusom å sitte i. :( Likeså har jeg en gang sittet i midten i baksetet på en annen Rav4 fra Trondheim til Østersund - jeg trodde seriøst jeg skulle få varige rygg- og bekkenskader! Aldri mer! Ander Toyotaer jeg har sittet i har vært greie nok, men i forhold til Volvoen min kan de bare kjøre og gjemme seg, når jeg setter meg inn i den føles det som om å komme hjem. Så det så.  :wub:  B)

Er enig i at Volvo er en god bil å sitte i, men for meg er driftssikkerhet nr. en så lenge jeg har bare en inntekt - så inntil videre elsker jeg min Toyota Auris ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...