AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Jeg synes dette er svært dårlig gjort. Hva mener dere? Hvordan kan vi få slutt på dette? "Brennemerker visse meninger Dette dreier seg egentlig ikke om å stigmatisere en bestemt person, men snarere om å brennemerke visse meninger som de herskende eliter ikke liker. Da statuerer man et eksempel ved hjelp av noen enkeltmennesker for å skremme andre til taushet. Strategien fungerer riktignok dårligere enn planlagt her fordi målet, i dette tilfellet meg, overhodet ikke har noen intensjoner om å legge seg flat overfor mediepress eller trekke tilbake utsagn jeg mener er sanne. Det er dessverre ikke alltid slik at folkeflertallet representerer den sunne fornuft, men i dette tilfellet utgjør de som er kritiske til islamisering og masseinnvandring både flertallet og fornuften. Vi skal ikke lenger la oss herse med av en radikal minoritet som uheldigvis styrer mye av propagandastrømmen gjennom massemediene." Les mer her: http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/Medienes-myter-7183755.html#.UYq2vMrkXqU Anonymous poster hash: a9d67...b4e 0 Siter
Nord og ned Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/Medienes-myter-7183755.html#.UYq2vMrkXqU Hver bidige setning i dette innlegget fra Fjordmann er som forventet sant og riktig. 0 Siter
Destruction Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Fjordmann er en ekstremt intelligent mann, noe det å bruke antall "likes" på document.no som bevis for hva folket egentlig mener, er et strålende eksempel på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Hver bidige setning i dette innlegget fra Fjordmann er som forventet sant og riktig. Jeg synes bare at det er synd, hvis det er sant, at mediene forsøker å skremme folk til taushet. Anonymous poster hash: a9d67...b4e 0 Siter
Nord og ned Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 (endret) Jeg synes bare at det er synd, hvis det er sant, at mediene forsøker å skremme folk til taushet. Ja, det er et sykdomstegn når folket er i full utakt med eliten innen kultur og journalistikk. Men sammenlignet med Sverige er er det realtivt greie forhold her til lands. Det har til og med kommet faste kronikører og bloggere i både Aftenposten og Nettavisen med fornuftige holdninger til islamiseringen og beslektede tema. Endret 8. mai 2013 av Nord og ned 0 Siter
sur kjerring Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Fjordmann er en ekstremt intelligent mann, noe det å bruke antall "likes" på document.no som bevis for hva folket egentlig mener, er et strålende eksempel på. Hva mener dere i Samlingspartiet om dette da? 0 Siter
sur kjerring Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Vi har allerede listeført både Fjordmann og Nord og Ned, og ser for oss disse som henholdsvis utenriksminister og forsvarsminister når vi tar over. Sammen kan de klare det Quistling bare nesten klarte. Javel, du vet nok hva du snakker om smirre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Jeg synes dette er svært dårlig gjort. Hva mener dere? Hvordan kan vi få slutt på dette? "Brennemerker visse meninger Dette dreier seg egentlig ikke om å stigmatisere en bestemt person, men snarere om å brennemerke visse meninger som de herskende eliter ikke liker. Da statuerer man et eksempel ved hjelp av noen enkeltmennesker for å skremme andre til taushet. Strategien fungerer riktignok dårligere enn planlagt her fordi målet, i dette tilfellet meg, overhodet ikke har noen intensjoner om å legge seg flat overfor mediepress eller trekke tilbake utsagn jeg mener er sanne. Det er dessverre ikke alltid slik at folkeflertallet representerer den sunne fornuft, men i dette tilfellet utgjør de som er kritiske til islamisering og masseinnvandring både flertallet og fornuften. Vi skal ikke lenger la oss herse med av en radikal minoritet som uheldigvis styrer mye av propagandastrømmen gjennom massemediene." Les mer her: http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/Medienes-myter-7183755.html#.UYq2vMrkXqU Anonymous poster hash: a9d67...b4e Hva er det som får makt-elien til å ville ødelegge vårt land og samfunn på denne måten? Anonymous poster hash: 5dbc6...43f 0 Siter
Togli Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Fjordmann??? Æææææ, det var nok til at jeg ikke engang gadd å lese det Vis heller til skrifter fra noen med vett i skolten, så skal jeg gidde å lese 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Fjordmann??? Æææææ, det var nok til at jeg ikke engang gadd å lese det Vis heller til skrifter fra noen med vett i skolten, så skal jeg gidde å lese Nå er du bare ignorant. Anonymous poster hash: 5dbc6...43f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Fjordmann??? Æææææ, det var nok til at jeg ikke engang gadd å lese det Vis heller til skrifter fra noen med vett i skolten, så skal jeg gidde å lese Jeg leste heller ikke mye av innlegget. Jeg reagerte på det som sto i overskriften at mediene gjør. Jeg synes bare at det er synd, hvis det er sant, at mediene generelt forsøker å skremme folk til taushet i diverse saker. Anonymous poster hash: a9d67...b4e 0 Siter
Destruction Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Fjordmann??? Æææææ, det var nok til at jeg ikke engang gadd å lese det Vis heller til skrifter fra noen med vett i skolten, så skal jeg gidde å lese Typisk venstrevridd pk-sosialisme fra verste venstrekant! Bare fordi Fjordmann omtaler muslimer som orkene fra Ringenes Herre, er det ikke dermed sagt at han ikke er en hyggelig kar. Også fascister har følelser! 0 Siter
ARK/ml Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Jeg leste heller ikke mye av innlegget. Jeg reagerte på det som sto i overskriften at mediene gjør. Jeg synes bare at det er synd, hvis det er sant, at mediene generelt forsøker å skremme folk til taushet i diverse saker. Anonymous poster hash: a9d67...b4e Hva forventer du med gamle AKP'ere og andre fra ytterste venstre i ledende stillinger over hele linja. Dette er folk som har fått sitt tankegods fra Sovietunionen, Kina, Nord-Korea og Cuba. 0 Siter
Togli Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Nå er du bare ignorant. Anonymous poster hash: 5dbc6...43f Han kommer fra samme sted som meg, så jeg vet kanskje bedre enn deg hva jeg snakker om 0 Siter
Togli Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Typisk venstrevridd pk-sosialisme fra verste venstrekant! Bare fordi Fjordmann omtaler muslimer som orkene fra Ringenes Herre, er det ikke dermed sagt at han ikke er en hyggelig kar. Også fascister har følelser! Ja, han er så søt og sjarmerende att'e 0 Siter
Nord og ned Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Ja, han er så søt og sjarmerende att'e Tre innlegg i tråden. 100% om mannen 0% om saken. Ikke direkte uvanlig til deg å være. 0 Siter
Togli Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Tre innlegg i tråden. 100% om mannen 0% om saken. Ikke direkte uvanlig til deg å være. Du er også ganske søt og sjarmerende igrunnen 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Han kommer fra samme sted som meg, så jeg vet kanskje bedre enn deg hva jeg snakker om Det tviler jeg på. Anonymous poster hash: 53418...ec1 0 Siter
Nord og ned Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 (endret) Du er også ganske søt og sjarmerende igrunnen Sikkert du også Tror nok Fjordmann kunne lært deg veldig mye om RL, og siden du kjenner han bør du gjøre et forsøk. Å lese det som denne tråden handler om er en grei start. Endret 9. mai 2013 av Admin Doktoronline 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.