Gå til innhold

Om å brennemerke visse meninger som de herskende eliter ikke liker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette er svært dårlig gjort. Hva mener dere? Hvordan kan vi få slutt på dette? "Brennemerker visse meninger

Dette dreier seg egentlig ikke om å stigmatisere en bestemt person, men snarere om å brennemerke visse meninger som de herskende eliter ikke liker. Da statuerer man et eksempel ved hjelp av noen enkeltmennesker for å skremme andre til taushet. Strategien fungerer riktignok dårligere enn planlagt her fordi målet, i dette tilfellet meg, overhodet ikke har noen intensjoner om å legge seg flat overfor mediepress eller trekke tilbake utsagn jeg mener er sanne.

Det er dessverre ikke alltid slik at folkeflertallet representerer den sunne fornuft, men i dette tilfellet utgjør de som er kritiske til islamisering og masseinnvandring både flertallet og fornuften. Vi skal ikke lenger la oss herse med av en radikal minoritet som uheldigvis styrer mye av propagandastrømmen gjennom massemediene."

Les mer her:

http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/Medienes-myter-7183755.html#.UYq2vMrkXqU

Anonymous poster hash: a9d67...b4e

Destruction
Skrevet

Fjordmann er en ekstremt intelligent mann, noe det å bruke antall "likes" på document.no som bevis for hva folket egentlig mener, er et strålende eksempel på.

AnonymBruker
Skrevet

Hver bidige setning i dette innlegget fra Fjordmann er som forventet sant og riktig.

Jeg synes bare at det er synd, hvis det er sant, at mediene forsøker å skremme folk til taushet.

Nord og ned
Skrevet (endret)

Jeg synes bare at det er synd, hvis det er sant, at mediene forsøker å skremme folk til taushet.

Ja, det er et sykdomstegn når folket er i full utakt med eliten innen kultur og journalistikk. Men sammenlignet med Sverige er er det realtivt greie forhold her til lands. Det har til og med kommet faste kronikører og bloggere  i både Aftenposten og Nettavisen med fornuftige holdninger til islamiseringen og beslektede tema.

Endret av Nord og ned
sur kjerring
Skrevet

Fjordmann er en ekstremt intelligent mann, noe det å bruke antall "likes" på document.no som bevis for hva folket egentlig mener, er et strålende eksempel på.

Hva mener dere i Samlingspartiet om dette da?

sur kjerring
Skrevet

Vi har allerede listeført både Fjordmann og Nord og Ned, og ser for oss disse som henholdsvis utenriksminister og forsvarsminister når vi tar over.

Sammen kan de klare det Quistling bare nesten klarte.

Javel, du vet nok hva du snakker om smirre.

Destruction
Skrevet

Smirnov? Ble ikke han tatt for doping?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette er svært dårlig gjort. Hva mener dere? Hvordan kan vi få slutt på dette? "Brennemerker visse meninger

Dette dreier seg egentlig ikke om å stigmatisere en bestemt person, men snarere om å brennemerke visse meninger som de herskende eliter ikke liker. Da statuerer man et eksempel ved hjelp av noen enkeltmennesker for å skremme andre til taushet. Strategien fungerer riktignok dårligere enn planlagt her fordi målet, i dette tilfellet meg, overhodet ikke har noen intensjoner om å legge seg flat overfor mediepress eller trekke tilbake utsagn jeg mener er sanne.

Det er dessverre ikke alltid slik at folkeflertallet representerer den sunne fornuft, men i dette tilfellet utgjør de som er kritiske til islamisering og masseinnvandring både flertallet og fornuften. Vi skal ikke lenger la oss herse med av en radikal minoritet som uheldigvis styrer mye av propagandastrømmen gjennom massemediene."

Les mer her:

http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/Medienes-myter-7183755.html#.UYq2vMrkXqU

Hva er det som får makt-elien til å ville ødelegge vårt land og samfunn på denne måten?

Anonymous poster hash: 5dbc6...43f

Skrevet

Fjordmann??? Æææææ, det var nok til at jeg ikke engang gadd å lese det ;) Vis heller til skrifter fra noen med vett i skolten, så skal jeg gidde å lese ;)

AnonymBruker
Skrevet

Fjordmann??? Æææææ, det var nok til at jeg ikke engang gadd å lese det ;) Vis heller til skrifter fra noen med vett i skolten, så skal jeg gidde å lese ;)

Nå er du bare ignorant.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste heller ikke mye av innlegget. Jeg reagerte på det som sto i overskriften at mediene gjør.

Jeg synes bare at det er synd, hvis det er sant, at mediene generelt forsøker å skremme folk til taushet i diverse saker.

Destruction
Skrevet

Typisk venstrevridd pk-sosialisme fra verste venstrekant! 

Bare fordi Fjordmann omtaler muslimer som orkene fra Ringenes Herre, er det ikke dermed sagt at han ikke er en hyggelig kar. Også fascister har følelser!

Skrevet

Jeg leste heller ikke mye av innlegget. Jeg reagerte på det som sto i overskriften at mediene gjør.

Jeg synes bare at det er synd, hvis det er sant, at mediene generelt forsøker å skremme folk til taushet i diverse saker.

Hva forventer du med gamle AKP'ere og andre fra ytterste venstre i ledende stillinger over hele linja. Dette er folk som har fått sitt tankegods fra Sovietunionen, Kina, Nord-Korea og Cuba.

Skrevet

Nå er du bare ignorant.

Han kommer fra samme sted som meg, så jeg vet kanskje bedre enn deg hva jeg snakker om ;)

Skrevet

Typisk venstrevridd pk-sosialisme fra verste venstrekant! 

Bare fordi Fjordmann omtaler muslimer som orkene fra Ringenes Herre, er det ikke dermed sagt at han ikke er en hyggelig kar. Også fascister har følelser!

Ja, han er så søt og sjarmerende att'e :P

Nord og ned
Skrevet

Ja, han er så søt og sjarmerende att'e :P

Tre innlegg i tråden. 100% om mannen 0% om saken.

Ikke direkte uvanlig til deg å være.

Skrevet

Tre innlegg i tråden. 100% om mannen 0% om saken.

Ikke direkte uvanlig til deg å være.

Du er også ganske søt og sjarmerende igrunnen :)

AnonymBruker
Skrevet

Han kommer fra samme sted som meg, så jeg vet kanskje bedre enn deg hva jeg snakker om ;)

Det tviler jeg på.

Anonymous poster hash: 53418...ec1

Nord og ned
Skrevet (endret)

Du er også ganske søt og sjarmerende igrunnen :)

Sikkert du også :)

Tror nok Fjordmann kunne lært deg veldig mye om RL, og siden du kjenner han bør du gjøre et forsøk. Å lese det som denne tråden handler om er en grei start.

Endret av Admin Doktoronline

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...