Gå til innhold

Innvandrere i flertall i stadig flere Oslo-bydeler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GodHatesUsAll

Hehe, rallinga er på et helt ekstremt nivå, men som sagt gang på gang tidligere: Du er et av de klokeste menneskene jeg har møtt, så det er kanskje ikke så rart at du snakker over en enkel sjel som meg. 

Nå skal jeg ut og synde, men du får kose deg videre!

Jeg hevder ikke at innvandringen eller befolkningsveksten eller de demografiske endringene ikke skaper problemer.  

Da er det merkelig at du støtter en innvandringspolitikk som har skapt, og som stadig forverrer, disse problemene.

Endret av ARK/ml
Madelenemie

Hvis vi ikke melder oss ut av verden, kan Oslo ende opp som London - en by ingen hvit nordmann forbinder med severdigheter, shopping og fotballturer, kun med slum, frykt og rasemotsetninger :wacko:

Hei!

:-)

Før jeg leste videre i tråden tenkte jeg du var sarkastisk :-) det er et kryss i taket for meg selv, merkelig.

Sjelden jeg oppdager, så stolt ble jeg!

Ellers blir jeg sliten av repeteringen om for og mot innvandring nå vet jeg hva Nord og ned skriver eller sør eller andre mener, jeg kan bare lukke øynene og ane svaret, når jeg åpner øynene ser jeg : stemmer.

Meningsløse diskusjoner, akkurat som på TV.

Det man burde prøve hver og en, er å forstå hvorfor andre mener det de mener om en sak.

Ikke være så forutinntatt eller stolt, men stille med et mer åpent sinn, i den grad det går an.

Da i det øyeblikk vil man oppdage aspekter ved andres politiske eller religiøse tanker som er nye, at andre vil mye det samme, men at veien frem har steiner/ snublesteiner som for enkelte kan være flere og større og hete: frykt, ønske om uforanderlghet el.l.

Jeg har selv ved å starte litt med "blanke ark" oppdaget at den fjerneste trosfrende politisk, religiøst eller diagnostisk har mangt å lære meg.

Det jeg mener er at i det øyeblikket man oppdager det andre sier/ skriver og ser bort og ut av seg selv, dvs glemmer sin egen navle, da øker en både sin egen erfaring og kunnskap og klokhet, sakte og sikkert.

Jeg klarer ikke forutsi så mye hva andre mener før etter ganske lang tid, eller lang erfaring med saken, men så tegner det seg et klarere bilde. Jeg syns det er fint å lese og høre hva mennesker sier, men jeg liker best når diskusjonene foregår litt mer fri fra fordommer og litt mer i ut i fra konseptet, "vi vil jo det beste for menneskene".

Det er bare veien frem som vi er uenige om.

Annonse

Jeg hevder ikke at innvandringen eller befolkningsveksten eller de demografiske endringene ikke skaper problemer.

Da er det merkelig at du støtter en innvandringspolitikk som har skapt, og som stadig forverrer, disse problemene.

Jeg har aldri skrevet noe på DOL om hvilken politikk jeg støtter, i betydningen hvilket parti, selv om sikkert mange har skjønt at jeg ikke er FrP-tilhenger. Til høsten overveier jeg faktisk å stemme på noen jeg aldri har stemt på før, men det har null komma niks med innvandringspolitikk å gjøre.

Jeg gidder nesten aldri delta i politiske krangler her, men det hender jeg gjør unntak når noen trigger den refleksen som sitter i mange av oss som har hørt dritt om nærmiljøet vi vokste opp i, helt fra vi var små.

Befolkningsvekst, folkeforflytning og demografiske endringer skjer over hele verden, det er ingen norsk politikk som har skapt den.

Endret av laban
GodHatesUsAll

God hates us all, det er flott att dere "antirasister" viser deres sanne selv

Hva er egentlig en "antirasist"? Jeg er definitivt ikke rasist og jeg tar avstand fra rasisme, altså er jeg vel per definisjon en antirasist.

Men gjelder ikke dette mer enn 90 % av alle nordmenn?

Det er snodig å se ordet "antirasist" stadig bli brukt som noe negativt.

Nord og ned

Hva er egentlig en "antirasist"? Jeg er definitivt ikke rasist og jeg tar avstand fra rasisme, altså er jeg vel per definisjon en antirasist.

Men gjelder ikke dette mer enn 90 % av alle nordmenn?

Det er snodig å se ordet "antirasist" stadig bli brukt som noe negativt.

Hvis du hadde tatt deg bryet med å følge det minste med i samfunnsdebatten de siste 30 åra hadde du sluppet spørre så forbasket dumt.

Begrepet er en innarbeidet sjargong som brukes om dem som misbruker ordet rasist i hytt og pine, og har gjort det til en hedersbetegnelse å bli kalt nettopp det. Sagt på en annen måte: venstrekstreme som hitler og forsøpler all debatt rundt innvandringspolitikk og islam i særdeleshet.

Har du et speil hjemme vil du se hva som menes.

Endret av Nord og ned
GodHatesUsAll

Nå tror jeg aldri jeg har kalt andre enn selverklærte rasister av Vigrid-gjeng-typen for rasister, så jeg kan ikke si jeg føler meg spesielt truffet.

Det å tale imot hatspredning, generaliseringer og konspirasjonsteoretikere av Fjordman-typen (som jeg ser at du i et annet innlegg mener er ekstremt klok), kan knapt være å kalle noen rasister.

Du på din side ser ikke ut til å klare å skrive et eneste innlegg uten å bli  ufin. Heldigvis for deg kjenner du nok en psykiater som burde kunne hjelpe deg med en eller annen form for sinnemestring. 

Nord og ned

Nå tror jeg aldri jeg har kalt andre enn selverklærte rasister av Vigrid-gjeng-typen for rasister, så jeg kan ikke si jeg føler meg spesielt truffet.

Det å tale imot hatspredning, generaliseringer og konspirasjonsteoretikere av Fjordman-typen (som jeg ser at du i et annet innlegg mener er ekstremt klok), kan knapt være å kalle noen rasister.

Du på din side ser ikke ut til å klare å skrive et eneste innlegg uten å bli  ufin. Heldigvis for deg kjenner du nok en psykiater som burde kunne hjelpe deg med en eller annen form for sinnemestring. 

Mulig du var for ruset til å huske hva du skrev senest i går. Å kalle israelvenner som motarbeider islamisme, nazismens toeggede tvilling for av alle ting....nazister.. og mixe dem sammen med Vigrid, er så absurd at det er vanskelig å forestille seg uten at det er tung rus med i bildet.

Ellers er det notert at du bruker eventuell psykisk sykdom mot andre debattanter på et forum for helse, og det er å håpe at også WM merker seg dette.

Annonse

Nord og ned

Nå har jeg også kalt israelvenner nazister? Og dette gjorde jeg i går? Kanskje du burde begynne å ta screenshots av det jeg skriver du også, for makan til løgner skal man lete lenge etter.

Selvsagt lagre jeg ikke rein drit på min hardisk. Det er for øvrig ikke mer en noen centimeter opp til stedet der du mixer Fjordmann og Vigrid sammen.

Du fremstår som nesten utrolig kunnskapsløs, og har ikke annet for deg enn innholdsløse slagord.

Nord og ned

For øvrig brukte jeg ikke psykisk sykdom mot deg. Jeg antydet at forumets psykiater er den som lar deg holde på som du gjør i år etter år.

Goddag mann økseskaft og ro til årene knekker.

Merkelig at dere ventreekstreme har denne kroniske mangelen på kunnskap, speil, hukommelse og egeninnsikt felles.

Endret av Nord og ned
GodHatesUsAll

Du har en imponerende evne til å lese.

Du er intet annet enn en ubetydelig, forvokst sjetteeklassemobber som aldri vokste av seg sinnet, så deg er det lite å gjøre med, men jeg stiller meg særdeles kritisk til en moderator som nok engang var innom og leste her, uten å slette det du skrev over, og som ser ut til å gi en god faen i rapporteringsknappen. Lurer på hvorfor de har den her. 

GodHatesUsAll

Det eneste innlegget moderator så seg tjent med å slette i denne debatten var altså det Nord og Ned nettopp qoutet. At det lyves om noe jeg visstnok skal ha skrevet i går i rus, er altså helt greit. Antydninger om hvem som beskytter mannen er altså ikke greit. Sterkt!

Er det rart jeg tror jeg har rett?

Skjermbilde2013-05-11kl100306.png

Nord og ned

Du har en imponerende evne til å lese.

Du er intet annet enn en ubetydelig, forvokst sjetteeklassemobber som aldri vokste av seg sinnet, så deg er det lite å gjøre med, men jeg stiller meg særdeles kritisk til en moderator som nok engang var innom og leste her, uten å slette det du skrev over, og som ser ut til å gi en god faen i rapporteringsknappen. Lurer på hvorfor de har den her. 

Hvem var det som bedriver usaklige personangrep sa du nyss?

Tror du i fullt alvor at en rapporteringsknapp er synonymt med at møkka du poster skal stå ubesvart og uimotsagt?

Det finnes allerde mange lukkede forum for ventreekstreme hvor dere kan slette alkelmotforestillinger mot det paranoide verdensbildet deres, der alt og alle er hatefulle nazister og rasister. Hvorfor ikke holde deg der, fremfor å sitte her og sutre?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...