Gå til innhold

Facebook på mobilen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ikke facebook på mobilen min selv (har ikke smarttlf), kun på pc. Det jeg lurer litt på er dette med at man liksom skal kunne se når disse telefon-facebook brukerne var pålogget sist? Stemmer dette overhode noen gang? Mange ganger ser jeg jo feks at venner er pålogget på chatten (grønn ring)og når de logger seg ut står det kanskje at de var pålogget for 3 timer siden..?Så virker ikke som det er helt til å stole på. Eller betyr dette kanskje at det var 3 timer siden sist de var inne på telefonen, men at de var inne på pc`en sist? Hva er i det hele tatt vitsen med denne funksjonen? Hadde jeg brukt facebook på mobilen så hadde jeg følt meg litt "overvåket" om folk liksom kunne se når jeg var inne og sjekket fb på telefonen sist..

Anonymous poster hash: ef246...310

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/392103-facebook-p%C3%A5-mobilen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...