Gå til innhold

Barbara Knight

Anbefalte innlegg

Madelenemie

Hei!

En typisk forstyrret mor, som tror hun kan komme etter svik og forakt å forvente sin datters oppmerksomhet. Kanskje fordi mest interessert i oppmerksomhet og ikke sitt barn.

Michelle Knight har beveget noe i meg, hun er glad i dyr, hun liker brannbiler, hun er hvit av skrekk og hun snakker ikke mange ord. Hennes videre skjebne er kjent, likevel lurer jeg på hvem hun er?

Sterk nok i seg selv når sier nei til en syk familie som spiller et slikt skuespill at bare til å le av...

Det krever styrke å tenke selvstendig midt i motgangen, etter 10 års tortur ikke gi etter, men tenke "kun jeg" og "jeg skal få et godt liv".

Det er noen mennesker jeg skulle ville møte, for deres styrke. for det de har overlevd, for deres standhaftighet, og for deres stillhet. Det er mer i det siste enn mange aner.

Jeg skal tenne lys for Michelle Knight fordi hun overlevde, for den hun er og fordi hun aldri ble sett, for hele henne. Det er mange som henne, og nettopp av den grunn er det grunn til å minnes.

Det er så mange ukjente helter, deres erfaring og deres ord kommer kanskje aldri ut, og det gjør verden fattigere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/392116-barbara-knight/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...