Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg vært vegeterianer i en god del år nå, tar blodprøver en gang om året ca og har gode verdier. Kostholdet mitt vil jeg si er helt normalt, sundt og variert, men jeg er 24 så det blir byturer og fyllamat som alle andre unge :)

Jeg trener nå annen hver dag, om ikke mer, jeg sykkler ca 30 min (til og fra jobb) om dagen og jeg konsentrerer meg mest om styrke nå frem til sommeren for å kvitte meg med vinterkiloene.

Min store bekymring er protein inntaket mitt, nå som jeg har økt treningen. Jeg tar ingen tilskudd av noe som helst, men vurderer å ta noe tilskudd av D3 vitaminer, kalsium og evt proteiner. Noen som har erfaring? Noen tips? (Jeg spiser heller ikke fisk og dermed ikke omega3). Evt hvilke produkter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/392131-vegetarianer-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...