Vic2009 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Hei, Jeg vært vegeterianer i en god del år nå, tar blodprøver en gang om året ca og har gode verdier. Kostholdet mitt vil jeg si er helt normalt, sundt og variert, men jeg er 24 så det blir byturer og fyllamat som alle andre unge Jeg trener nå annen hver dag, om ikke mer, jeg sykkler ca 30 min (til og fra jobb) om dagen og jeg konsentrerer meg mest om styrke nå frem til sommeren for å kvitte meg med vinterkiloene. Min store bekymring er protein inntaket mitt, nå som jeg har økt treningen. Jeg tar ingen tilskudd av noe som helst, men vurderer å ta noe tilskudd av D3 vitaminer, kalsium og evt proteiner. Noen som har erfaring? Noen tips? (Jeg spiser heller ikke fisk og dermed ikke omega3). Evt hvilke produkter? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/392131-vegetarianer-trening/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.