Gå til innhold

Noen som er Oriflamekonsulenter her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er visst oriflamekonsulent, trodde jeg bare var kunde, men har visst registrert meg som det? Hmmmmmmm, men jeg skjønner liksom ikke hvordan man gjør det,

hvis man holder homeparty, hvordan får man fortjeneste for salget?
Prisene jeg ser når jeg handler på sidene deres er jo det som står i katalogen, så jeg kan jo ikke sette prisen høyere enn det som står der? Og da får jeg jo ingen fortjeneste? Og jeg må betale frakten, skal jeg legge til frakten til ordren? Hvis flere bestiller osv? Hmmmmmmmm: jeg hadde meldt meg inn direkte så jeg har ingen konsulent over meg å spørre.

Anonymous poster hash: 1d542...c93
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/392148-noen-som-er-oriflamekonsulenter-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er visst oriflamekonsulent, trodde jeg bare var kunde, men har visst registrert meg som det? Hmmmmmmm, men jeg skjønner liksom ikke hvordan man gjør det,

Prisene jeg ser når jeg handler på sidene deres er jo det som står i katalogen, så jeg kan jo ikke sette prisen høyere enn det som står der? Og da får jeg jo ingen fortjeneste? Og jeg må betale frakten, skal jeg legge til frakten til ordren? Hvis flere bestiller osv? Hmmmmmmmm: jeg hadde meldt meg inn direkte så jeg har ingen konsulent over meg å spørre.

Kan du sende dem en epost der du stiller dine spørsmål?

Det som er vanlig i slike firma, er at du er registrert som distributør, og da betaler du mindre for varene enn den prisen som står i katalogen. Men jeg vet ikke om Oriflame gjør det på denne måten

Anonymous poster hash: 6d4d9...154

AnonymBruker

Her står det litt info:

http://no.oriflame.com/recruits/show.jhtml?tag=Questions

http://no.oriflame.com/recruits/

http://no.oriflame.com/recruits/online-registration.jhtml?&_requestid=2160927

AnonymBruker

http://no.oriflame.com/faq/list.jhtml?faq1Tag=businessOpportunity

Du får produktene til rabbatert pris, og sitter igjen med fortjeneste når du selger videre

AnonymBruker

Kan du sende dem en epost der du stiller dine spørsmål?

Det som er vanlig i slike firma, er at du er registrert som distributør, og da betaler du mindre for varene enn den prisen som står i katalogen. Men jeg vet ikke om Oriflame gjør det på denne måten

Det står at man som konsulent får 20 % avslag... men når jeg logger meg inn står det konsulentnr osv og om jeg prøver registrer ny kunde står det nederst at jeg er konsulenten.... Da er jeg vel konsulent? Men det står man kan handle som kunde 5 ganger før man må registrere seg som medlem, jeg trodde jeg hadde registrert meg kun som medlem nemlig, men det står jo konsulent når jeg går inn på mine opplysninger....... 

AnonymBruker

Det står at man som konsulent får 20 % avslag... men når jeg logger meg inn står det konsulentnr osv og om jeg prøver registrer ny kunde står det nederst at jeg er konsulenten.... Da er jeg vel konsulent? Men det står man kan handle som kunde 5 ganger før man må registrere seg som medlem, jeg trodde jeg hadde registrert meg kun som medlem nemlig, men det står jo konsulent når jeg går inn på mine opplysninger....... 

Jeg ville tatt kontakt med Oriflame direkte, for å få oppklart dette og få svar på dine spørsmål. Kanskje det har skjedd en feil?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...