AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Jeg er visst oriflamekonsulent, trodde jeg bare var kunde, men har visst registrert meg som det? Hmmmmmmm, men jeg skjønner liksom ikke hvordan man gjør det, hvis man holder homeparty, hvordan får man fortjeneste for salget? Prisene jeg ser når jeg handler på sidene deres er jo det som står i katalogen, så jeg kan jo ikke sette prisen høyere enn det som står der? Og da får jeg jo ingen fortjeneste? Og jeg må betale frakten, skal jeg legge til frakten til ordren? Hvis flere bestiller osv? Hmmmmmmmm: jeg hadde meldt meg inn direkte så jeg har ingen konsulent over meg å spørre. Anonymous poster hash: 1d542...c93 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Jeg er visst oriflamekonsulent, trodde jeg bare var kunde, men har visst registrert meg som det? Hmmmmmmm, men jeg skjønner liksom ikke hvordan man gjør det, hvis man holder homeparty, hvordan får man fortjeneste for salget? Prisene jeg ser når jeg handler på sidene deres er jo det som står i katalogen, så jeg kan jo ikke sette prisen høyere enn det som står der? Og da får jeg jo ingen fortjeneste? Og jeg må betale frakten, skal jeg legge til frakten til ordren? Hvis flere bestiller osv? Hmmmmmmmm: jeg hadde meldt meg inn direkte så jeg har ingen konsulent over meg å spørre. Anonymous poster hash: 1d542...c93 Kan du sende dem en epost der du stiller dine spørsmål? Det som er vanlig i slike firma, er at du er registrert som distributør, og da betaler du mindre for varene enn den prisen som står i katalogen. Men jeg vet ikke om Oriflame gjør det på denne måten Anonymous poster hash: 6d4d9...154 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Jeg er visst oriflamekonsulent, trodde jeg bare var kunde, men har visst registrert meg som det? Hmmmmmmm, men jeg skjønner liksom ikke hvordan man gjør det, hvis man holder homeparty, hvordan får man fortjeneste for salget? Prisene jeg ser når jeg handler på sidene deres er jo det som står i katalogen, så jeg kan jo ikke sette prisen høyere enn det som står der? Og da får jeg jo ingen fortjeneste? Og jeg må betale frakten, skal jeg legge til frakten til ordren? Hvis flere bestiller osv? Hmmmmmmmm: jeg hadde meldt meg inn direkte så jeg har ingen konsulent over meg å spørre. Anonymous poster hash: 1d542...c93 Her står det litt info: http://no.oriflame.com/recruits/show.jhtml?tag=Questions http://no.oriflame.com/recruits/ http://no.oriflame.com/recruits/online-registration.jhtml?&_requestid=2160927 Anonymous poster hash: 6d4d9...154 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Jeg er visst oriflamekonsulent, trodde jeg bare var kunde, men har visst registrert meg som det? Hmmmmmmm, men jeg skjønner liksom ikke hvordan man gjør det, hvis man holder homeparty, hvordan får man fortjeneste for salget? Prisene jeg ser når jeg handler på sidene deres er jo det som står i katalogen, så jeg kan jo ikke sette prisen høyere enn det som står der? Og da får jeg jo ingen fortjeneste? Og jeg må betale frakten, skal jeg legge til frakten til ordren? Hvis flere bestiller osv? Hmmmmmmmm: jeg hadde meldt meg inn direkte så jeg har ingen konsulent over meg å spørre. Anonymous poster hash: 1d542...c93 http://no.oriflame.com/faq/list.jhtml?faq1Tag=businessOpportunity Du får produktene til rabbatert pris, og sitter igjen med fortjeneste når du selger videre Anonymous poster hash: 6d4d9...154 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Kan du sende dem en epost der du stiller dine spørsmål? Det som er vanlig i slike firma, er at du er registrert som distributør, og da betaler du mindre for varene enn den prisen som står i katalogen. Men jeg vet ikke om Oriflame gjør det på denne måten Anonymous poster hash: 6d4d9...154 Det står at man som konsulent får 20 % avslag... men når jeg logger meg inn står det konsulentnr osv og om jeg prøver registrer ny kunde står det nederst at jeg er konsulenten.... Da er jeg vel konsulent? Men det står man kan handle som kunde 5 ganger før man må registrere seg som medlem, jeg trodde jeg hadde registrert meg kun som medlem nemlig, men det står jo konsulent når jeg går inn på mine opplysninger....... Anonymous poster hash: 1d542...c93 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 Skrevet 12. mai 2013 Det står at man som konsulent får 20 % avslag... men når jeg logger meg inn står det konsulentnr osv og om jeg prøver registrer ny kunde står det nederst at jeg er konsulenten.... Da er jeg vel konsulent? Men det står man kan handle som kunde 5 ganger før man må registrere seg som medlem, jeg trodde jeg hadde registrert meg kun som medlem nemlig, men det står jo konsulent når jeg går inn på mine opplysninger....... Anonymous poster hash: 1d542...c93 Jeg ville tatt kontakt med Oriflame direkte, for å få oppklart dette og få svar på dine spørsmål. Kanskje det har skjedd en feil? Anonymous poster hash: 6d4d9...154 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.